Universa Capcomu a Marvelu se střetávají již po šesté a série se řadí mezi kultovní bojovky. První díl hráči okusili již roce 1998. Jak si hra vede i po necelých dvaceti letech? Naše pocity z této hry vám přiblížíme v recenzi níže.

Hned na začátek musím uznat, že si autoři hry Marvel vs. Capcom: Infinity nevybrali dobré období pro vydání své bojovky. Důvod mého tvrzení je ten, že hráči mají ještě v paměti hru stejného žánru Injustice 2, která se opravdu vyvedla. Takže ani já jsem se neobešel bez občasného srovnávaní těchto dvou her.

Hra sama o sobě neobsahuje masivní nálož herních módů. Pravděbodobě každý prvně spustí Story mód, který je klasicky komiksově laděný. Nic složitého, příběh se odehrává podle zažitého vzorce dobro versus zlo. Ultron Sigma chce zničit svět a vy mu v tom musíte zabránit. Celá příběhová linka vlastně slouží jako takový tutorial, seznámí vás se všemi charaktery a naučí vás základy jednotlivých postav.

Přečti si  Tvůrci Kingdom Come Deliverance 2 říká, že souboje budou přístupnější, a vysvětlují, proč hra stále používá CryEngine

Dále je Marvel vs. Capcom: Infinity pro jednoho hráče celkem chudý. Klasické fighty proti kamarádovi, umělé inteligenci a Arcade mode, kde si vyberete dvě postavy a porážíte další a další nepřátele. V tomto ohledu hra opravdu moc nenabízí. Nyní je na místě srovnání s již zmíněným Injustice 2, které bylo doslova napěchované obsahem a příběh byl jednoznačně kvalitnější.Pokud jste hráči převážně online části, tak tady vás taktéž nenadchnu. Multiplayer obsahuje prakticky pouze hodnocené a nehodnocené zápasy. To jest vše přátelé.

Co se týče herní části, základní hrá nabízí třicet postav, po patnácti z každého universa, ale už nyní lze dokoupit pár postav v rámci DLC . Nechybí děsivý Nemesis či Chris na straně Capcomu a na straně Marvelu jsou všem známé postavy jako Spiderman, Captain America, Thor či Ironman. Bojovat můžete v šestnácti různorodých arénách, které jsou obsaženy v příběhovém módu.

Přečti si  RECENZE: Stellar Blade - Kočičí ouška a povolení zabíjet

Samotný boj je docela vyvedený, dají se kombinovat různé útoky tak, že z toho může vzniknout pohledné a účinné kombo. Před každým bojem si vyberete jeden z kamenů nekonečna, který vašemu hrdinovi přidá nějakou specialní dovednost, třeba se v případě ohrožení rychle portne na druhou stranu arény nebo vysaje zdraví vašeho protivníka. Kamenů je celkem šest a více o nich se dozvíte v příběhu.

Vizuálně hra spoléhá na 3D komiksovou atmosféru, se spoustou barev. Z počátku hra vypadá velice líbivě, ovšem po delším hraní si začnete všímat nedodělků kolem. Audio část hry není špatná, ke slyšení je spoustu hlášek komiksových hrdinů, což působí uceleně a do hry to přesně pasuje.

Vývojáři:  Capcom
Vydavatel: Capcom
Datum vydání: 19. září 2017