Bývalý generální ředitel BioWare Aaryn Flynn veřejně hovoří o problémech s prací na Frostbite Enginu společnosti EA.

Ve zprávě z Gamesindustry.biz se bývalý generální ředitel Bioware Aaryn Flynn otevřeně rozhovořil o o problémech s prací na enginu Frostbite společnosti EA.

Bylo těžší a těžší dělat pro lidi, kteří chtěli stále nový obsah„, říká Flynn z Reboot Develop Red v Banff, Canada. “ A i když jsme měli více lidí – měli jsme více týmů, zpomalila se rychlost, s jakou s jakou bychom mohli nové herní zážitky budovat a vymýšlet.“ 

Flynn také popsal engine, o kterém říká, že dokáže dělat úžasné věci, „ale může být velmi choulostivé a obtížné ho zvládnout.“ Zmiňuje, že na Frostbite Engine nepracoval od roku 2014, kdy opustil Bioware. Prvním titulem BioWare, který byl vyvinut s tímto enginem, bylo Dragon Age: Inquisition, které vyšlo v roce 2014. A i když byl Anthem vydán až poté, co Flynn studio opustil, byla hra v jednu chvíli pod jeho vedením.

Zdálo se, že jsme v tomto případě nenalezli dostatek nástrojů pro vývoj, když jsem odešel z EA  přemýšlel jsem, proč tomu tak bylo, proč bylo tak těžké tyto nástroje vyrobit?“

Od svého odchodu z BioWare se Flynn připojil k Improbable, který vyvíjí různé hry a technologie pro cloudovou platformu Improbable SpatialOS.

Hry stále vyrábějí lidé,“ říká Flynn. Čím více můžete lidem, kteří tyto hry vytvářejí, dodat vysoce kvalitní nástroje, které jim pomohou dělat lepší práci a experimentovat, tím více vám pomohou být produktivní a díky tomu budete mít v tomto odvětví úspěch.“

Zdá se, že Frostbite engine, který EA používá je již zastaralý a společnost by měla investovat prostředky k jeho modernizaci, či nahrazení, aby vývojáři dostali do rukou nové nástroje, které jim umožní dělat nové inovativní věci.

2 KOMENTÁŘE

  1. Frostbite engine není zastaralý, jen je vytvořený DICE pro střílečky, ne pro RPG typu DA nebo ME.. EA nechtělo utrácet za licenci jiného engine, a tak Bioware donutilo použít Frostbite..

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno