V novém rozhovoru Patrick Klaus, generální manager EA Motive říká, že EA se zaměřuje na kvalitu více než kdy předtím.

V rozhovoru s Gamesindustry.biz Patrick Klaus z EA Motive říká, že EA se stává jinou společností, která se zaměřuje na kvalitu.

Je to jako jiná společnost, společnost, která se velmi zaměřuje na kvalitu,“ říká Klaus. To je součást důvodu, který mě přiměl k návratu, opravdu prioritou číslo jedna je to, že chceme dělat skvělé hry, a EA posilují studio v Montrealu množstvím nových talentů, aby hrály velkou roli při tvorbě úžasných her pro EA.“

Před příchodem do EA Motive byl Klaus generálním ředitelem Ubisoft Quebec. Před ním vedla EA Motive Jade Raymond, která nakonec přešla ke Googlu. EA Motive je známé tím, že pracovalo na vývoji Star Wars: Battlefront II, které vyšlo v roce 2017 a bylo kritizováno za velmi agresivní cílení na mikrotransakce. Od svého vydání hra stále pokračuje v přijímání nového obsahu a nabízí opravdu slušnou porci zábavy. Navíc dnes hra obdrží další nový obsah, který je spojen s filmem Star Wars: The Rise of Skywalker.

V rozhovoru Klaus zmiňuje, že zatímco EA nemá v úmyslu dělat špatné hry, vedení, čas a zprávy změnily jejich přístup. Klaus navíc tvrdí, že tato změna je u vydavatele cítit a posiluje každý den. Klaus také odhaluje, že tým pracuje na dvou projektech: nový projekt Star Wars a další zcela nové IP.

Přečti si  MudRunner VR oznámen pro Meta Quest 2, 3 a Pro

Pevně ​​věřím, že kvalita bude naším triumfem,“ pokračuje Klaus. Musíme mít víru, že pokud se soustředíme na kvalitu, na pravidelné testování a týmovou práci, pak se úspěch opět dostaví.“ 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno