Hideo Kojima se minulý víkend zúčastnil veletrhu Lucca Comics 2025 a byl součástí speciálního panelu se dvěma herci z Death Stranding 2: On the Beach, Lucou Marinellim (který hrál Neila Vanu) a Alissou Jung (která hrála Lucy).
Velká část panelu se zaměřila na zkušenosti z prací na hře, včetně nutnosti natáčet na dálku během pandemie. Kojima se však také podělil o to, že hry dělá částečně s nadějí, že lidem dají energii k životu a také štěstí.
Vyrůstal jsem s filmy nebo knihami. Když jste dítě, někdy máte ze světa takový ponurý pocit, ale já jsem kolem sebe neměl žádné dobré vzory, takže mi pomohly filmy. Postavy, dialogy nebo téma filmu mě opravdu povzbudily. Myslel jsem si, že mi to dodalo energii k životu. Takže to chci vrátit a to je jeden z důvodů, proč tvořím hry. Pokud si někdo zahraje mou hru a po pár letech má pocit, že chce žít dál, protože hrál tuto hru a ona ho v něčem povzbudila, bylo by to to nejlepší, co bych cítil, protože jsem na to myslel při tvorbě hry. V zábavě je tolik věcí, ale hry jsou tak pohlcující a trávíte u nich stovky hodin. Takže když požádám daného člověka, aby strávil stovky hodin svého života a zbavil se díky tomu stresu nebo čehokoli jiného, je to taky v pořádku, ale chci mu také skrze svou hru něco dát. Třeba skrze vztah Lucy a Alyssy a postavy ve hře, abyste něco cítili. To byste mohli využít ve svém reálném životě a být více šťastnými. To je můj cíl. A samozřejmě jsem se k tomuto bodu ještě nedostal, ale takhle přemýšlím, když tvořím své hry.
Pro ty, kteří se s Kojimou a jeho jedinečnou mentalitou seznámili v průběhu let, tento pocit není šokující a bezpochyby alespoň některé z jeho her se jistě dotkly mnoha hráčů, zejména uřada scén v nich uvedených.
Death Stranding 2: On the Beach vyšlo 26. června pro PlayStation 5 a setkalo se s velkým ohlasem kritiků. Vzhledem k tomu, že práva na franšízu se vrátila společnosti Kojima Productions, můžeme očekávat, že se hra někdy v roce 2026 dočká PC verze a pravděpodobně dorazí i na Xbox Series S a X, stejně jako předchozí díl.

