Populární streamer Tyler ‚Ninja‘ Blevins, který nedávno přešel z Twitche na Mixer, pokračuje ve svém růstu, když nově podepsal partnerství se společností Adidas.
Ninja se přihlásil k víceleté dohodě s výrobcem sportovního oblečení, i když zatím není zcela jisté, jaké produkty vyplynou z této jedinečné spolupráce. Nové partnerství zatím nepřináší žádné nové produkty, které by byli specifické pro Ninju. Blevins řekl fanouškům, aby „využili svou představivost“, pokud jde o produktové možnosti, přičemž Adidas sám řekl, že partnerství může vést k produktům „buď ve fyzickém nebo virtuálním světě“.
Zatímco Adidas v minulosti sponzoroval nespočet sportovců, uzavírání podobných dohod se streamery videoher je pro společnost relativně novým územím. Na druhou stranu Ninja není cizí pro zprostředkování obchodů s významnými značkami: je dlouholetým spolupracovníkem se společností Samsung, má partnerství se společností Red Bull i EA.
No shortcuts. Only long days. Never let anyone tell you that you can’t catch your dreams.
Choose your path. Put the TIME IN.
I’m humbled, and excited, to officially announce my partnership with @adidasoriginals
. https://t.co/B42gK4AoF5#createdwithadidas pic.twitter.com/PdAKnCflCD— Ninja (@Ninja) August 27, 2019
Tato dohoda nevyjadřuje jen Ninjovu světlou budoucnost, ale také světlou budoucnost streamování a esportu obecně. Pokud bude streaming a esport nadále růst, jsme si jisti, že v budoucnu uvidíme další podobná partnerství.
Why adida si delas prdel NIKE je lepsi..