Populární streamer Tyler ‚Ninja‘ Blevins, který nedávno přešel z Twitche na Mixer, pokračuje ve svém růstu, když nově podepsal partnerství se společností Adidas.

Ninja se přihlásil k víceleté dohodě s výrobcem sportovního oblečení, i když zatím není zcela jisté, jaké produkty vyplynou z této jedinečné spolupráce. Nové partnerství zatím nepřináší žádné nové produkty, které by byli specifické pro Ninju. Blevins řekl fanouškům, aby „využili svou představivost“, pokud jde o produktové možnosti, přičemž Adidas sám řekl, že partnerství může vést k produktům „buď ve fyzickém nebo virtuálním světě“.

Zatímco Adidas v minulosti sponzoroval nespočet sportovců, uzavírání podobných dohod se streamery videoher je pro společnost relativně novým územím. Na druhou stranu Ninja není cizí pro zprostředkování obchodů s významnými značkami: je dlouholetým spolupracovníkem se společností Samsung, má partnerství se společností Red Bull i EA.

Tato dohoda nevyjadřuje jen Ninjovu světlou budoucnost, ale také světlou budoucnost streamování a esportu obecně. Pokud bude streaming a esport nadále růst, jsme si jisti, že v budoucnu uvidíme další podobná partnerství.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

 

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno