Společnost Sony získala do svého nového dosud nepojmenovaného first party studia, které pracuje na dosud neohlášené hře, dalšího bývalého vývojáře Naughty Dog.

James Martinchek, který pracoval jako animátor pro Naughty Dog a posléze odešel do Rockstar Games se vrátil zpět do společnosti Sony. Informuje o tom tweet Quentina Cobba, Senior Game Designer společnosti Sony, který pracuje v nepojmenovaném studiu na nepojmenovaném projektu.

Cobb se stal v květnu roku 2018 vedoucím herním návrhářem a pracuje na novém projektu, který dosud nebyl představen a nejsou o něm známi sebemenší detaily. Cobb pracoval jako testovací QA Uncharted 2 a 3, než se stal návrhářem The Last of Us a Uncharted 4. V Dubnu 2017 však Naughty Dog opustil. 

Naproti tomu Martinchek nastoupil do Naughty Dog v říjnu 2015, ale brzy nato studio opustil a připojil se k Rockstar Games  jako Senior Animator pro Red Dead Redemption 2. Nyní se vrací zpět do Sony, aby pracoval s Cobbem na jeho neohlášené projektu. 

ResetEra v dubnu roku 2018 poukázala na neohlášený projekt mezi Naughty Dog a Sony Santa Monica s uvedením, že studio spolupracovalo se společností Visual Arts Service Group na snímání pohybu “s hlavním vývojovým studiem společnosti Sony” pravděpodobně Naughty Dog. 

Naughty Dog však v současné době pracuje na The Last of Us Part 2 a tak se nabízí varianta, že Cobb a Martinchek pracují ve svém studiu na nové hře Uncharted pod bdělým dohledem Naughty Dog.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno