Poté, co je znám vzhled PS5, zaměstnanec hovoří o kompletní revizi uživatelského rozhraní, které by mělo bt mnohem přehlednější a rychlejší.

V minulém týdnu jsme se konečně dověděli finální podobu PS5, ale zatím nevíme, do jaké míry se bude lišit uživatelské rozhraní této nadcházející konzole. Matt MacLaurin, viceprezident společnosti UX Design, nyní o tom poskytl první informace. Přestože ještě nejsou k dispozici žádné oficiální obrázky, odpověděl na několik otázek prostřednictvím svého LinkedInprofilu, které se objevili také na ResetEra.

Návrh konceptu designu menu PS5 od jednoho z fanoušků vypadá velmi působivě

Jak jasně ukazují odpovědi Matta MacLaurina, rozhraní PS5 bude zcela nové, protože došlo k významnému přepracování uživatelského rozhraní PS4. To by mělo také nabízet různé koncepty

„Naši práci uvidíte brzy. Je to trochu pragmatičtější a je to 100% revize uživatelského rozhraní PS4, jsou zde některé nové velmi odlišné koncepty.“

Ať už tyto různé koncepty vypadají jakkoliv, mělo by být rozhraní především praktické. Zaměstnanec společnosti Sony také uvádí, že by systém měl být načten v řádu milisekund.

Přečti si  Genshin Impact verze 4.6: Arlecchino, Petrichor a nový boss fight!

Konstrukce konzole je údajně přizpůsobitelná

Matt MacLaurin nejen odpovídal na otázky týkající se uživatelského rozhraní, ale také se dostal k designu PS5. Poté, co mnoho fanoušků již vyjádřilo přání po černé PS5 a speciálních edicích, by mělo jeho následující prohlášení dát všem jistou naději.

„Určitě uvidíte speciální edice. Konzoli lze také přizpůsobit způsobem, který nebyl možný u předchozích generací.“

Co znamená přizpůsobitelná konzole PS5? Zatím nevíme a tak nezbývá než počkat abychom zjistili co přesně si pod tímto pojmem představit, ale většina fanoušků bude pravděpodobně chtít více možností nastavení.

PS5 vyjde ve dvou verzích, na konci roku 2020.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno