Ashraf Ismail nedávno vysvětlil, že herní prvky v Assassin’s Creed Valhalla fungují odlišně od předchozích titulů.

Během nedávného rozhovoru s Kotaku poskytl Ashraf Ismail, herní ředitel nadcházejícího titulu Assassin’s Creed Valhalla, podrobnější informace o světě hry a nově vyvinutých herních mechanismech.

Jak už možná víte, Assassin Creed Valhalla má mít větší mapu, než Odyssey. Když vstoupíte do zemí Anglie, nastavíte si vlastní osadu Vikingů, která bude vaší základnou operací a misí. Podle Ismaila většinou dostáváte informace o tom, co se děje ve světě prostřednictvím lidí žijících v osadě, ze které se vypravíte plnit jednotlivé úkoly a cíle.

Lidé žijící v osadě nebudou jako obyčejná NPC, která jsme viděli v předchozích dílech série, ale vývojáři se tentokrát snažili dát všem, kteří žijí ve vaší komunitě nějakou osobnost. Tím mají být postavy mnohem více smysluplné.

Přečti si  RECENZE: Asus ROG Keris II Ace - Nová lehká herní myš s řadou skvělých technologií

Ismail dále vysvětlil, že během misí budete mít řadu možností, jak je plnit, díky čemuž můžete některé z nich vyřešit i bez boje. Bude však existovat mnoho situací, ve kterých nebudete mít na výběr a budete muset vytáhnout zbra%n proti každému, kdo vám bude stát v cestě.

Pokud jde o ženu Eivor, tak Ismail slíbil, že se o ní dozvíme mnohem více v nadcházejících trailerech, které odhalí, že stejně jako Odyssey, budou mít obě postavy stejné dialogy a úkoly. Ve Valhalle však bude něco jiného, co Ismail odmítl prozradit.

Co se progresivního systému týče, tak Ismail neposkytl dostatek podrobností o tom, jak bude přesně fungovat, ale naznačil, že hra obsahuje „koncept moci“, který je závislý na tom jak hráči získávají nové dovednosti.

Přečti si  Seriálový Zaklínač dostane i pátou a zároveň poslední sérii

Nejnovější díl Assassin’s Creed Valhalla si můžete předobjednat právě nyní.

Assassin’s Creed Valhalla vychází na PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX na konci tohoto roku.

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno