Vypadá to, že druhý díl populární thirellrovky The Last of Us posune datum vydání do roku 2020, tedy také jsou prozatím spekulace. Přesný termín ještě nebyl určen, ale na E3 se odhalilo mnoho novinek, které nás čekají.

Exkluzivka na PS, která vyšla v červnu 2013, má mít své druhé pokračování. To novinka není, ale co nás v něm čeká? Podle dalších indicií z E3 je toho hodně a v Naughty Dog se přiblíží další očekávané pecce Cyberpunk 2077.

Původní TLOU je už přeci jen pár pátku stará hra, i když si své obdivovatele drží dodnes. Mnohá další studia se jednou z nejlepších „zombie“ her inspirovala, jisté podobnosti bychom mohli najít i v relativně novém Days Gone. Přesto, že ještě v roce vydání přišlo rozšíření The Last of Us: Left Behind, jež se odehrávalo ještě před hlavním příběhem a týkalo se Ellie, fanoušci netrpělivě čekají na další díl a neuspokojil je ani remaster z roku 2014 nebo pokus přenést TLOU pomocí emulátoru na počítače nebo herní notebooky.

Takže jak bude další díl, který by se měl objevit na počátku roku 2020, pokračovat? Posuneme se o pár let dopředu a čeká tu na nás již 19letá Ellie, která by měla být také jedinou hratelnou postavou druhého dílu. Vývojáři se tentokrát zrovna dvakrát neostýchali a přiznali její homosexualitu, kterou nám odhalilo už rozšíření THOU: Left Behind. Z krátkého filmu, který Naughty Dogs přineslo na E3, tam padne čas od času zmínka také o Joelovi, avšak hrát už bychom za něj neměli.

Přečti si  Ghost of Tsushima bude mít na PC premiéru integrace sítě PlayStation Network a trofejí

Po tomhle ale přichází to nejlepší, což je demo ze hry. Pokud bude finální hra opravdu vypadat tak, jak nám ukazuje právě toto demo, máme tu hru nové generace, právě takovou jakou by měl být i Cyberpunk 2077. Vypadá to, že hra bude mít výjimečně dobře vyvinutou herní inteligenci, otevřené lokace, jež budete moci využít k improvizaci, a skvělé animace.

Samotná hratelnost by se měla značně vylepšit. Přibude tlačítko pro skok a dokonce i možnost regulovat plížení. Ve spojitosti právě s dobrou umělou inteligencí to tedy neznamená, že bude stačit schovat se do trávy a protivníka obejít jakoby nic bez toho, aby si vás všimnul. Budete se muset plížit opravdu promyšleně, protože záleží na úhlu, ze kterého pozoruje své okolí, kam přesně hledí a jaký mají potenciální výhled. Mnohdy si k plížení budete muset lehnout nebo se schovat pod auto. Nepřátele navíc mají být v prohledávání děsivě systematičtí, což by mělo zajistit pořádné napětí a perné chvilky.

Přečti si  RECENZE: Blue Lock - Zoufalý krok nebo revoluce na fotbalových trávnících?

Další vylepšení by se měla týkat útoků, jež si budou vyžadovat dávku rychlosti v uhýbání nepříteli a uskakování. Bojové animace by měly být uvěřitelnější, propracovanější a hlavně realistické. V praxi by to tedy mělo znamenat, že pokud vás někdo odstrčí a za vámi bude překážka, tak do ní prostě vrazíte, což vás zpomalí. Pokud sestřelíte někoho, kdo u sebe bude mít toulec s šípy, tak se mu při pádu, dle očekávání, rozsypou.

Novinek bude ale ještě mnohem více, a pokud se tahle herní pecka povede, tak tu máme po letech zase úplně novou a vylepšenou generaci her, která bude udávat tempo ostatním vývojářům.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno