Více než polovina vývojářského týmu Death Stranding je tvořena bývalými zaměstnanci, kteřé pracovali v Konami na sérii Metal Gear, ti následovali Hidea Kojimu do nově založeného Kojima Productions.

Odhaluje to analýza titulků hry, která dále odhaluje, že na vývoj podporovali také studia Insomniac Games, Sony Bend a Gearrilla Games.

Hideo Kojima opustil Konami za obtížných okolností v roce 2015 poté, co byl údajně posledních šest měsíců svého působení v Konami izolován do jiného patra, než jeho tým.

Z přibližně 117 hlavních vývojářů, kteří na hře pracovali v Kojima Productions, 65 pracovalo v Konami a 60 z nich pracovalo na Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Nový prezident Kojima Productions, Shinji Hirano, byl také dříve prezidentem herní divize v Konami. Prakticky všechny hlavní pozice Death Stranding v oblasti designu a umění pocházely od bývalých zaměstnanců pracujících na Metal Gear Solid, přičemž většina nováčků pracovala jako na pozicích programátorů.

Přečti si  RECENZE: Dragon's Dogma 2 - Kde je ta desítka?

Na Death Stranding pracovalo také více než 70 vývojářů hry Guerrilla Games , odhalují kredity hry, stejně jako různé ateliéry pro zachycení pohybu a podporu CGI. Více než 40 techniků z Guerrilla Games, včetně hlavního programátora hry Horizon Zero Dawn (Tommy De Roos), hlavního programátora (Frank Compagner) a technického ředitele (Michiel van der Leeuw). Na Death Stranding pracoval také umělecký ředitel Horizonu (Jan-Bart Van Beek), hlavní umělec v oblasti životního prostředí (Kim Van Heest) a technický umělecký ředitel (Maarten van der Gaag).

Titulky Death Stranding také uvádějí prvotřídní studia Sony Insomniac ( Spider-Man ) a Bend ( Days Gone ) jako „podpůrné partnery“, na rozdíl od Guerrilly zde však nejsou uvedení žádní zaměstnanci.

Přečti si  Mafia 4 by měla být brzy oznámena

Death Stranding vychází 8. listopadu na PS4 a začátkem léta 2020 na PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno