Hry Life is Strange  nejsou ani v nejmenším o akci nebo boji a místo toho kladou veškerý důraz na interaktivní vyprávění.

Přestože implementace funkcí DualSense na PS5 v nadcházejícím Life is Strange: True Colors nemusí být v duchu něčeho jako Ratchet a Clank nebo Horizon Forbidden West,  stále bude hra tento nový gamepad společnosti Sony využívat docela zajímavými způsoby.

Světelná lišta DualSense bude také použita k porovnání různých „emocí“

Na PlayStation Blogu byla nedávno zveřejněna aktualizace , kde vývojáři různých připravovaných her hovořili o implementaci DualSense ve svých titulech (včetně Tango Gameworks a  GhostWire: Tokyo ). Deck Nine také hovořil o Life is Strange: True Colors.

Hra bude využívat haptickou zpětnou vazbu i adaptivní spouštěče. Vývojář napsal: „Když prozkoumáváte ulice a prostory Haven Springs a oslovujete Alexiinu rostoucí sílu pomocí levé spouště, zjistíte, že síla zpětné vazby spouští roste společně s intenzitou schopnosti, což hapticky naznačuje volatilitu, nadpřirozený smysl, který je sotva pod Alexiinou kontrolou. Přestože Alex ve hře získává větší kontrolu nad svou mocí, nikdy to není něco, do čeho snadno proniká.

Přečti si  Far Cry 6, Resident Evil Village a další budou údajně podporovat AMD Fidelity FX Super Resolution

Mezitím můžete také očekávat, že světelná lišta DualSense bude využívána po celou dobu hry.  „ Life is Strange: True Colors je v jádru spojení s lidmi prostřednictvím psychické síly Empatie Alex Chena,“ vysvětluje vývojář. “Alexiina nadpřirozená schopnost jí umožňuje vidět a prožívat silné emoce druhých prostřednictvím jejich jasně zbarvených aur a tak do jejího života bude pronikat žhnoucí červená hněvu, ostrá fialová strachu, temně modrá smutku a zářící zlatá radosti.”

Life is Strange: True Colors vychází 10. září pro PS5, Xbox Series X / S, PS4, Xbox One a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno