Během probíhajícího live streamu Xbox verze hry PUBG na Mixeru, se vyjádřil komunitní manager Josh Stein k plynulosti hry, která v některých případech klesá až na k 11 fps.

Ten během streamu uvedl že PUBG je na Xboxu teprve na začátku dlouhé cesty a pokud se podíváme na videa z pre-alfa verze, tak zjistíme, že hra na tom byla velmi podobně i na PC.

Josh také uvedl, že studio bude pochopitelně společně s Microsoftem i komunitou na hře nadále usilovně pracovat a jejich cílem je v první řadě dosažení plynulosti.

No, jak jsme psali včera, bylo jasné, že se budou vývojáři snažit upozornit na fakt, že se hra nachází v access programu a bude na ni nadále probíhat řada prací. Ovšem je otázkou, jakým způsobem vývojáři z Bluehole a Microsoft studií, dosažení větší plynulosti, jelikož procesor v konzoli Xbox One i Xbox One X je natolik slabý, že zkrátka nemlže být schopen pracovat s tolika hráči na jedné tak velké mapě. Uvidíme, tedy zda nedojde ke snížení počtu hráčů, či zda ve hře nezmizí většina částí krajiny, jako další stromy, vraky vozidel atd…

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno