Během probíhajícího live streamu Xbox verze hry PUBG na Mixeru, se vyjádřil komunitní manager Josh Stein k plynulosti hry, která v některých případech klesá až na k 11 fps.
Ten během streamu uvedl že PUBG je na Xboxu teprve na začátku dlouhé cesty a pokud se podíváme na videa z pre-alfa verze, tak zjistíme, že hra na tom byla velmi podobně i na PC.
Josh také uvedl, že studio bude pochopitelně společně s Microsoftem i komunitou na hře nadále usilovně pracovat a jejich cílem je v první řadě dosažení plynulosti.
No, jak jsme psali včera, bylo jasné, že se budou vývojáři snažit upozornit na fakt, že se hra nachází v access programu a bude na ni nadále probíhat řada prací. Ovšem je otázkou, jakým způsobem vývojáři z Bluehole a Microsoft studií, dosažení větší plynulosti, jelikož procesor v konzoli Xbox One i Xbox One X je natolik slabý, že zkrátka nemlže být schopen pracovat s tolika hráči na jedné tak velké mapě. Uvidíme, tedy zda nedojde ke snížení počtu hráčů, či zda ve hře nezmizí většina částí krajiny, jako další stromy, vraky vozidel atd…