Společnost NVIDIA Před několika okamžiky v předvečer veletrhu Gamescom představila Novou Radu GeForce RTX, prvních herních GPU založených na Nové architektuře NVIDIA Turing Platforme NVIDIA RTX, která s spojuje stínování nové generace s paprsek tracingem v reálném případě, že novými schopnostmi Umělé inteligence.
NVIDIA dnes představila GeForce řady RTX ™ , první herní GPU založených na nové architektuře NVIDIA Turing ™ a platformou NVIDIA RTX ™ , která se roztaví shadery příští generace s sledování v reálném čase ray a zcela nové AI schopností.
Tato nová funkce hybridní grafika představuje největší generační skok vůbec v herní GPU. Turing – což 6-ti násobek přináší vyšší výkon než jeho předchůdce, Pascal ™ – redefinuje PC jako konečný herní platformy, s novými funkcemi a technologiemi, které poskytují 4K HDR hraní na 60 snímků za sekundu na ty nejnáročnější tituly.
„Turing otevírá nový zlatý věk hry, s realismem možné pouze s sledování paprsku, který většina lidí si myslel, byl ještě před deseti pryč,“ řekl Jensen Huang, zakladatel a CEO společnosti NVIDIA, mluvení před Gamescom, největší světový herní výstavě. „Průlom je rendering Hybridní model, který zvyšuje dnešní počítačové grafiky s přídavkem zrychlení a AI bleskový ray-tracing. RTX bude definovat nový pohled na počítačové grafiky. Jakmile uvidíte RTX hry, můžete se vrátit.“
GeForce RTX – New Family of herní GPU
Nová GeForce RTX 2080 Ti, 2080 a 2070 GPU je vybaven funkcemi, nikdy předtím neviděl v herní GPU, včetně:
- Nové RT jádra umožňující v reálném čase sledování paprsku objektů a prostředí s fyzicky přesné stíny, odrazy, lomů a globálního osvětlení.
- Turingovy Tenzorová Jádra provádět bleskové hluboké neuronové sítě pro zpracování.
- New nervové grafika rámec NGX integruje AI do celkového grafického potrubí, což umožňuje AI algoritmy provádět úžasné vylepšení obrazu a generace.
- New Turing shader architektura s proměnlivou sazbou pro stínování umožňuje shadery zaměřit výpočetního výkonu v oblastech bohatých detailech, zvýšit celkový výkon.
- Nové paměťové systém s ultrarychlou GDDR6 s více než 600 GB / s pamětí šířku pásma pro vysokorychlostní, s vysokým rozlišením hraní.
- NVIDIA NVLink ®, vysokorychlostní propojení, které poskytuje větší šířku pásma (až do 100 GB / s) a zlepšenou škálovatelnost pro konfigurace s více GPU (SLI).
- Hardwarová podpora pro USB Type-C ™ a VirtualLink ™ (1), což je nový standard otevřený průmysl vyvíjen, aby splňovaly požadavky napájení, zobrazení a šířku pásma příští generace VR headsety prostřednictvím jediného konektoru USB-C ™.
- Nové a vylepšené technologie pro zvýšení výkonu aplikací VR, včetně proměnlivou sazbou pro stínování, Multi-View vrstvou omítky a VRWorks Audio.
Navržený NVIDIA pro hráče
NVIDIA vydává speciální Zakladatele verzí edice nové GeForce RTX GPU. Navržena a postavena podle vysokých standardů společnosti, Klíčové vlastnosti GPU zahrnují:
- Továrně přetaktovaný designem po vybalení z krabice, s next-gen 13-fázovým iMON DrMOS napájení a sub-milisekund správu napájení pro maximální přetaktování.
- Duální 13 kotouči axiální ventilátory vyrábět 3x vyšší průtok vzduchu a velmi tichý provoz.
- Kování a strojně hlazený hliníkový odlitek kryt s diamant-cut hrana popisovat poskytuje tuhý, lehký rám pro otevřenou konstrukci s krásně hladké, spojité křivky.
- komora první full-card pára, která je 2x větší, s cílem maximalizovat teplo šíření a přenosu tepla do finstack.
- Vylepšená DisplayPort 1.4a s DSC umožňuje jednotlivý konektor pro pohon 8K monitoru na 60 Hz.
Průmysl-Wide Podpora GeForce RTX
Světoví top vydavatelé her, vývojáři a tvůrci motoru již oznámila podporu pro platformu NVIDIA RTX přinést svatý grál ray tracing v reálném čase a moc AI pro hráče po celém světě. Patří mezi ně Battlefield V, Shadow of the Tomb Raider, metro Exodus, řídit a Assetto Corsa Competizione. Vývojáři patří EA Square Enix, Epic Games a další.
Platforma NVIDIA RTX rychle se ukázal jako průmyslový standard pro sledování v reálném čase ray a umělé inteligence ve hrách.
Platforma RTX je rovněž přijato velké množství vývojářů profesionálních renderovacích aplikací, včetně Adobe, Autodesk a Pixar.
Od $ 499 předobjednávek Dnes Dostupnost 20.září
Od $ 499 bude k dispozici GeForce RTX grafické karty, včetně NVIDIA Zakladatelé Edition, na celém světě přes 238 zemích a teritoriích. Budou prodávány partnery, včetně ASUS, pestré, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, 3D Innovision MSI, Palit, PNY a ZOTAC.
Předobjednávky na nVidia.com a na více než 100 zúčastněných partnerů dnes začíná na GeForce RTX 2080 Ti a GeForce RTX 2080 s dostupnost počínaje zářím 20. GeForce RTX 2070 bude k dispozici v říjnu.
GeForce GPU | ray tracing | Výkon* | Paměť | začíná na | zakladatelé Edition |
RTX 2080 Ti | 10 GigaRays / s | 78T RTX-OPS | 11GB | $ 999 | $ 1.199 |
RTX 2080 | 8 GigaRays / s | 60T RTX-OPS | 8 GB | $ 699 | $ 799 |
RTX 2070 | 6 GigaRays / s | 45T RTX-OPS | 8 GB | $ 499 | $ 599 |
* Ekvivalentní agregát matematické operace přispěl Turingova Shaders, CUDA jádry, Tensor jádry a RT jader potřebné k tomu, aby RTX grafiku. Výsledek se vztahuje na Founders Edition verze.
Koukal jsem na konferenci. Ty rozdíly s nebo bez byly až neskutečný.
Jedna se o tiskovou zprávu, kterou nám zaslala přímo společnost NVIDIA.
Adam Jacik pak je to o to smutnější, že takový překlad vypustí přímo NVIDIA
Jen mě mrzí, jako konzolistu, že tam bude zase rozdíl mezi PC a konzolemi jako prase…
Ano, ten rozdíl bude i s novou generaci konzoli