Jade Raymond, spoluautorka  série Assassin´s Creed konečně promluvila o svých nadcházejících projektech i o tom jak se změnil herní ekosystém.

Nedávno Jade opustila EA Motive, kterého byla spoluzakladatelkou. Toto studio spolupracovalo s DICE na vývoji Star Wars: Battlefront 2 i dalších hrách. Od té doby se všichni zajímají, na čem bude tato sympatická vývojářka pracovat a v nedávném rozhovoru na Fun & Serious Festival v Bilbau prozradila, že pracuje na novém přísně tajném projektu.

Nemůžu ještě říct, co dělám. Prozatím to budeme nazývat velmi tajným projektem. Ale myslím, že když si vybavíte některé z věcí, pro které jsem se nadchla, pak vám vyjde projekt o kterém jsem dlouho přemýšlela a nyní jsme konečně na pokraji toho, aby byl realizován.“

Přečti si  Vývojáři Kerbal Space Program 2, společnost Intercept Games, byli údajně uzavřeni

Vypadá to, že tento super tajný projekt není příliš daleko od oznámení, takže možná se dozvíme více již během následujícího roku.

Jade se také zmínila o současném ekosystému her a o tom, jak se budou nadcházející hry vyvíjet, především potom akční-dobrodružné hry, které obsahovaly řadu hádanek. Dnešní hry v otevřených světech toto do značné míry změnily. S těmito Open World hrami již nejste „krysou v labyrintu“.

Jade Raymond opustila EA Motive kvůli politice společnosti Electronic Arts, která protlačuje model her jako game-as-service. Na její pozici ji nahradila v EA Motive Samantha Ryan.

 

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno