Jade Raymond, spoluautorka  série Assassin´s Creed konečně promluvila o svých nadcházejících projektech i o tom jak se změnil herní ekosystém.

Nedávno Jade opustila EA Motive, kterého byla spoluzakladatelkou. Toto studio spolupracovalo s DICE na vývoji Star Wars: Battlefront 2 i dalších hrách. Od té doby se všichni zajímají, na čem bude tato sympatická vývojářka pracovat a v nedávném rozhovoru na Fun & Serious Festival v Bilbau prozradila, že pracuje na novém přísně tajném projektu.

Nemůžu ještě říct, co dělám. Prozatím to budeme nazývat velmi tajným projektem. Ale myslím, že když si vybavíte některé z věcí, pro které jsem se nadchla, pak vám vyjde projekt o kterém jsem dlouho přemýšlela a nyní jsme konečně na pokraji toho, aby byl realizován.“

Přečti si  Star Wars Jedi: Survivor se 25. dubna připojí k EA Play

Vypadá to, že tento super tajný projekt není příliš daleko od oznámení, takže možná se dozvíme více již během následujícího roku.

Jade se také zmínila o současném ekosystému her a o tom, jak se budou nadcházející hry vyvíjet, především potom akční-dobrodružné hry, které obsahovaly řadu hádanek. Dnešní hry v otevřených světech toto do značné míry změnily. S těmito Open World hrami již nejste „krysou v labyrintu“.

Jade Raymond opustila EA Motive kvůli politice společnosti Electronic Arts, která protlačuje model her jako game-as-service. Na její pozici ji nahradila v EA Motive Samantha Ryan.

 

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno