Activision má za sebou úspěšný druhé čtvrtletí a detailně ho přiblížili pomocí čísel, přičemž v něm měli hned několik silných tahounů a trhla hned několik rekordů.

Uzavřená beta Destiny 2 podle Activisionu přilákala více hráčů než tomu bylo v případě první části. Přesná čísla sice zástupci společnosti neposkytly, ale jednotka si získala 4,6 milionu hráčů. Podle Bungie to však byla jejich největší beta vůbec a přilákala miliony hráčů. V srpnu nás navíc čeká PC beta, takže uvidíme, kolik hráčů přidá ta. Podle předobjednávek se navíc zdá, že má Destiny 2 před sebou silný start. Jsou totiž vyšší než v případě jedničky.

Activision-Blizzard má na kontě také jeden zajímavý rekord. Ve druhém čtvrtletí totiž měli největší online komunitu ve své historii. Měsíční uživatelská základna jejich online her byla totiž 46 milionů hráčů, což je o 38% více než ve stejném období předchozího roku a také o 5 milionů více než v prvním čtvrtletí 2017. Z toho jen Overwatch má 30 milionů hráčů a je velmi silným faktorem v této statistice. Hře pomohli v dosažení tohoto rekordu dva eventy v minulém čtvrtletí – nejdříve Uprising a potom Anniversary, které rovněž přinesly rekord v počtu získaných itemů z lootboxů.

Přečti si  MudRunner VR oznámen pro Meta Quest 2, 3 a Pro

Rekordy dosáhly i Diablo 3 a Hearthstone, které se dočkaly vlastních expanzi. Pro Diablo to byla  Rise of the Necromancer , pro Hearthstone zas  Journey to Un’Goro . Dobře se dařilo i  World of Warcraft , kde počet hráčů stoupl oproti stejnému období loni a Legion expanzi se daří více než její předchůdci.

In-game nákupy v Call of Duty byly stejně silné jako v minulém roce a dařilo se také prodejem  Zombies Chronicles z Call of Duty: Black Ops 3, které vedly k většímu počtu hráčů ve hře a také k větším ziskům z ní. Společnost také prozradila, že předobjednávky a zpětná vazba jsou velmi silné v případě  Call of Duty: WW2 .

Společnost je stále překvapená z úspěchu  Crash Bandicoot N. Saně Trilogy . To byla nejlepší prodávána konzolová hra v červnu. Na čele žebříčků se drží v Anglii, na US trhu je to čtvrtý nejlepší prodávaný titul. Activision nyní zvažuje podobnou aktivitu v budoucnosti, takže bychom se možná mohli dočkat dalších remastrov. Pokud hra vyjde multiplatformní, její úspěch ještě poroste a uvidíme, které další zapomenuté značky v Activision portfoliu se vrátí.

Měsíční uživatelská základna Activision her byla trochu menší – 47 milionů hráčů. Vydání již zmíněné Zombies Chronicles však zajistilo stejná čísla jako v předchozím čtvrtletí. Celkově měl  Activision-Blizzard v čtvrtletí 407 milionů měsíčně aktivních hráčů. Příjmy  Activision Blizzard za toto čtvrtletí byly $ 1.63 miliardy, což je nárůst o 4%. Příjmy z digitálních prodejů byly $ 1.31 miliardy, což je nárůst o 15% oproti minulému roku. Prodeje fyzických prodejů klesly o 30%. Konzolové příjmy klesly o 13% na  $ 568 milionů, PC příjmy šly nahoru o 24% na $ 508 milionů.

Přečti si  Upoutávka na Stellar Blade nabízí efektní přehlídku Beta dovedností Eve

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno