Nová aktualizace s označením 1.7.1, je nyní dostupná na PC pro Kingdom Come: Deliverance a přináší řadu oprav pro DLC The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon i nedávno přidané turnaje.

Kompletní seznam opravených chyb patchem 1.7.7 si můžete přečíst níže.

– Amorous Adventures odvážného pane Hansa Capona opraví –

  • Velká část druhého DLC – No Rest for the Wicked quest je nyní k dispozici od Charlatanu. Quest je k dispozici i po dokončení DLC Amorous Adventures, takže není třeba znovu načíst předchozí stav.
  • Nekonečný fader při rozhovoru s Hansem Caponem po selhání Vedle božské vůle.
  • Žádný zbytek pro špinavé hledání nyní správně reaguje na hráče, který zabije chlapce, které měl vyděsit.
  • Hráč nyní správně přijímá Musk of Infinite Allure po dokončení No Rest for the Wicked.
  • Nyní je možné dokončit aktivní výpravu Game of Throws i když hráč zahájí bitvu Vraniku.
  • Vzácná pád při příjezdu na denní zápas hráčů.
  • Chyba žurnálu Game Throws byla opravena.
  • Už není možné překonat hledání medových slov tím, že zavřete dveře před Hansem Caponem, než načte dialog o hráči.
  • Nekonečný fader po rychlém přeskakování Caponových dialogů.
  • Hráč již nebude obtěžován za to, že nemá při zapáleném řezníkovi a jeho mužích v honech Honeyed Words zapálený pochodeň.

– Opravy turnajů –

  • Během Epilogu se první turnaj začne automaticky jednu hodinu poté, co hráč přešel dostatečně dlouho od Rattay (např. Neuhof). Již není nutné spouštět doprovodný úkol kováře Samopěše.
  • Druhý a každý jiný turnaj se vždy pravidelně vyskytuje každých 7 dní, i když je hráč blízko. Nyní je možné čekat hned vedle Heralda.
  • Strážci se již nebudou pokoušet o to, aby vás během aktivního turnaje potřásli, což způsobilo selhání turnaje.
  • Turnaj již nebude smazat některé položky hráčů, kteří mají ve svém inventáři obrovské množství položek.
  • Možný nekonečný fader během pozdějších turnajových fází je pevný.

– Ostatní opravy –

  • Nyní je možné zahájit zázraky, když čekáte, i když Charlatanovi několikrát odmítnete.
  • Nyní je mnohem jednodušší zasáhnout do hry během zázraků.
  • Opravena chyba v zázracích, když čekáte, že někdy přerušíte ukončení, pokud hráč dokončil celý úkol bez uložení nebo načtení.
  • Vzácná pád při úniku z pevnosti Skalitz.
  • Absurdly jasná obrazovka způsobená přetrvávajícím účinkem Nighthawk lektvaru během denního světla hotfixed. Jakékoli zbývající problémy lze vyřešit tím, že pijete další lektvar Nighthawk a čeká několik hodin.

Kingdom Come: Deliverance je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.