AMD potvrzuje, že jeho supersamplingová technologie FidelityFX Super Resolution bude brzy dostupná pro vývojáře s vývojovými sadami pro Xbox.

AMD už nějakou dobu prosazuje svou supersamplingovou technologii FidelityFX Super Resolution (nebo FSR) jako konkurenci vlastního DLSS od Nvidie a zhruba za poslední rok jsme viděli, že je široce podporována v mnoha hrách na PC. V (doufejme) ne příliš vzdálené budoucnosti bychom to mohli začít vidět i na konzolích.

V červnu loňského roku bylo potvrzeno, že FSR je k dispozici ve verzi pro vývojáře s vývojovými sadami pro Xbox One a Xbox Series X/S a nyní AMD potvrzuje, že FSR 2.0 přijde také na Xbox. Neexistuje žádné skutečné okno, kdy vývojáři začnou využívat FSR na konzolích Xbox, ale AMD říká, že technologie supersamplingu bude plně podporovat Xbox.

Přečti si  Série Fallout měla za jediný den téměř 5 milionů hráčů

V posledních měsících tu byla celá řada vývojářů, kteří mluvili o tom, jak mít podporu Super Resolution na PS5 a Xbox Series X/S s vývojem her, jejich vizuální věrnost, jejich výkon a další, takže by mělo být zajímavé vidět, jak rychle se na to vývojáři vrhli a jak toho využívají.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno