V minulém týdnu vyšla najevo informace, že si EA, tak trochu po vzoru Activisionu, nechalo patentovat dynamický matchmaking a hned se začali mnozí obávat, že by tyto systémy mohly být použity u nadcházejícího sci-fi rpg Anthem.

Několik uživatelů se o těchto obavách rozepsalo i na Redditu a nutno poznamenat, že vzhledem k aktuální situaci s EA i oprávněně. Ovšem toto vlákno viděl i technický ředitel Anthem z BioWare Brenon Holmes, který se do vlákna zapojil, aby hráče stručně informoval a vše uvedl na pravou míru. Ve svém postu uvedl: “ nevím odkud tyto informace pocházejí, ale nic z toho co zde uvádíte, neděláme“, Holmes své tvrzení doplnil o zaujatý / nepříjemný emotikon.

I tak ovšem stále probíhají konverzace o obchodním modelu hry a zatím tak není známo, zda Anthem bude obsahovat loot boxy podobně jako Star Wars Battlefront II, Need for Speed: Payback a další.

Z toho vyplývá, že vývojáři Anthemu zřejmě vůbec nepoužijí patent EA ve hře. Další Holmesův komentář naznačuje, že by se fanoušci měli během jara, nejpozději léta o hře dozvědět více.

Ovšem výzkumný dokument, jež patent doprovází, potvrzuje, že EA a její výzkumný tým již tuto technologii testovali v reálném provozu na již publikovaném titulu.

Otázkou ovšem také je, jak moc je náročná implementace systémů, jež si EA nechalo patentovat a zda k jejich nasazení nemůže dojít až po vydání hry.

Vydání Anthem je v plánu na podzim tohoto roku pro PC, PS4 a Xbox One.

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno