Společnost Respawn mění battle pass a vyžaduje, aby byl zakoupen pouze za skutečné peníze.
Zdá se, že Apex Legends si nemůže vydechnout. Hru v posledních týdnech trápí několik závažných problémů.
Nejprve začátkem minulého týdne vývojář střílečky, společnost Respawn Entertainment, oznámil, že přepracovává battle pass. Pro 22. sezónu a další sezóny bude nyní battle pass rozdělen na dvě poloviny, přičemž každá z nich bude mít 60 úrovní. Hráči si navíc již nebudou moci zakoupit battle pass za herní měnu AC nebo Apex. „Rozhodnutí přejít z AC na měnu reálného světa jsme neudělali lehce, ale umožňuje nám to snížit cenu Premium+ pro naši komunitu,“ stojí v oznámení.
https://twitter.com/PlayApex/status/1810330029265420515?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1810330029265420515%7Ctwgr%5Eb9688674d38e2ae468f6a87cb0d89bf26c1925b0%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.theverge.com%2F2024%2F7%2F12%2F24197221%2Fapex-legends-battle-pass-incorrect-esports-payments
Hráči na změny reagovali negativně a obvinili společnost Respawn a vydavatele EA, že své zákazníky okrádají o peníze. Společnost Respawn tvrdí, že nový systém je způsob, jak „zvýšit hodnotu“ pro hráče. Zrušení možnosti platit za battle pass měnou získanou ve hře (dříve mohli hráči dokončením postupu v battle passu získat dostatek mincí na zakoupení dalšího, aniž by museli utrácet další skutečné peníze) však mnozí považují za způsob, jakým studio vyždímalo více peněz z klesající hráčské základny. Odpor se rozvinul do té míry, že hráči začali hru na Steamu recenzovat, čímž se její dřívější, převážně pozitivní hodnocení snížilo na převážně negativní.
Na straně esportů utrpěla hra Apex Legends další trapas, protože hráči účastnící se turnaje Apex Legends Global Series nahlásili nesprávné platby na své účty. Jeden z hráčů obdržel na svůj účet 100 000 dolarů již po několika dnech hraní. Další hráči hlásili podobné chybné plateb a to jako buď příliš mnoho, nebo příliš málo. Organizátor turnaje, společnost ESL Faceit, převzal odpovědnost a označil ji za „systémovou chybu“, která vedla k nesprávným platbám. V prohlášení pro server Polygon mluvčí turnaje napsal: „Jako partner zodpovědný za plnění výher pracujeme na rychlém vyřešení tohoto problému a zajištění toho, aby všichni hráči obdrželi správné výplaty cen.„