Společnost Respawn mění battle pass a vyžaduje, aby byl zakoupen pouze za skutečné peníze.

Zdá se, že Apex Legends si nemůže vydechnout. Hru v posledních týdnech trápí několik závažných problémů.

Nejprve začátkem minulého týdne vývojář střílečky, společnost Respawn Entertainment, oznámil, že přepracovává battle pass. Pro 22. sezónu a další sezóny bude nyní battle pass rozdělen na dvě poloviny, přičemž každá z nich bude mít 60 úrovní. Hráči si navíc již nebudou moci zakoupit battle pass za herní měnu AC nebo Apex. „Rozhodnutí přejít z AC na měnu reálného světa jsme neudělali lehce, ale umožňuje nám to snížit cenu Premium+ pro naši komunitu,“ stojí v oznámení.

Přečti si  Velikost stažení remaku Until Dawn na PS5 přesahuje 56 GB

https://twitter.com/PlayApex/status/1810330029265420515?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1810330029265420515%7Ctwgr%5Eb9688674d38e2ae468f6a87cb0d89bf26c1925b0%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.theverge.com%2F2024%2F7%2F12%2F24197221%2Fapex-legends-battle-pass-incorrect-esports-payments

Hráči na změny reagovali negativně a obvinili společnost Respawn a vydavatele EA, že své zákazníky okrádají o peníze. Společnost Respawn tvrdí, že nový systém je způsob, jak „zvýšit hodnotu“ pro hráče. Zrušení možnosti platit za battle pass měnou získanou ve hře (dříve mohli hráči dokončením postupu v battle passu získat dostatek mincí na zakoupení dalšího, aniž by museli utrácet další skutečné peníze) však mnozí považují za způsob, jakým studio vyždímalo více peněz z klesající hráčské základny. Odpor se rozvinul do té míry, že hráči začali hru na Steamu recenzovat, čímž se její dřívější, převážně pozitivní hodnocení snížilo na převážně negativní.

Zdroj: Steam

Na straně esportů utrpěla hra Apex Legends další trapas, protože hráči účastnící se turnaje Apex Legends Global Series nahlásili nesprávné platby na své účty. Jeden z hráčů obdržel na svůj účet 100 000 dolarů již po několika dnech hraní. Další hráči hlásili podobné chybné plateb a to jako buď příliš mnoho, nebo příliš málo. Organizátor turnaje, společnost ESL Faceit, převzal odpovědnost a označil ji za „systémovou chybu“, která vedla k nesprávným platbám. V prohlášení pro server Polygon mluvčí turnaje napsal: „Jako partner zodpovědný za plnění výher pracujeme na rychlém vyřešení tohoto problému a zajištění toho, aby všichni hráči obdrželi správné výplaty cen.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno