Ubisoft se rozhodl nevydávat každoročně svou sérii Assissin´s Creed a zatím to vypadá, že se toto rozhodnutí vydavateli jen vyplácí.

Tento fakt potvrdil i herní režisér letošního  Assassins Creed: Origins , Jean Guesdon (tuto pozici sdílí s Ashraf Ismailia), který v nejnovějším rozhovoru prozradil, jak důležitý je pro ně tento ročník.

“Když jsme začali dělat hru před zhruba 3 a půl rokem, chtěli jsme, aby byla globální, plná, velká a proto se snažíme o to, aby byl tento zážitek bezproblémový a naplnil očekávání. Této myšlenky jsme se ve smyslu masivnosti dotkly s Assassins Creed IV: Black Flag, kde jsme ukázali rozlehlé prostředí a umožnili hráčům vychutnat si úplnou svobodu na souši a na moři. Poprvé jsme chtěli, abyste mohli pohybovat po celé zemi. Extra rok (jelikož série měla roční odklad) nám umožnil dosáhnout s hrou opravdu vysokou kvalitu, “říká Guesdon.

Zdá se, že se Ubisoft poučil ze svých chyb av tom, aby si na hry nechal dostatek času, vidí vedení společnosti nový smysl. V případě, že by Assassin Creed Origins nakonec nebyl dobře přijat, francouzský gigant by mohl udržet mezi dalšími díly i dvouletý odstup, což již v minulosti naznačil Yves Guillemot, šéf Ubisoftu.

Přečti si  SteelSeries odhaluje aplikaci Moments

“Pro nás je to něco, co chceme skutečně prosadit. Chceme, aby měli hráči s AC Origins vlastní, osobní zkušenost, což znamená méně scriptů a držení linearity. Vytváříme svět, v něm umísťujeme obsah – máme desítky questů a lidi, se kterými se ve světě setkáte a kteří vám řeknou své příběhy. Ve světě se však může mnoho věcí stát jen tak, během toho, jak jím budete procházet (Guesdon má zřejmě na mysli náhodné události, podobné tomu, co jsme mohli vidět například v GTA V či ve třetím Zaklínači). Žádní dva hráči nemohou zažít ve hře stejnou zkušenost. To prostě nebude možné. Opravili jsme AI tak, aby měli živé bytosti ve světě svou skutečnou umělou inteligenci. Levy tak loví antilopy, krokodýli útočí na hrochy pokud jsou nějaké kolem a herní svět je nyní mnohem živější, než byl kdykoliv předtím. ”

Kromě toho, jak odklad pomohl novému dílu, Jean Guesdon také vysvětlil, že žádní dva hráči nemohou zažít v Assassin´s Creed Origins stejnou zkušenost, což znamená méně scriptů:

“Pro nás je to něco, co chceme skutečně prosadit. Chceme, aby měli hráči s AC Origins vlastní, osobní zkušenost, což znamená méně scriptování a držení linearity. Vytváříme svět, v něm umísťujeme obsah – máme desítky questů a lidi, se kterými se ve světě setkáte a kteří vám řeknou své příběhy. Ve světě se však může mnoho věcí stát jen tak, během toho, jak jím budete procházet (Guesdon má zřejmě na mysli náhodné události, podobné tomu, co jsme mohli vidět například v GTA V či ve třetím Zaklínači). Žádní dva hráči nemohou zažít ve hře stejnou zkušenost. To prostě nebude možné. Opravili jsme AI tak, aby měli živé bytosti ve světě svou skutečnou umělou inteligenci. Levy tak loví antilopy, krokodýli útočí na hrochy pokud jsou nějaké kolem a herní svět je nyní mnohem živější, než byl kdykoliv předtím. “

Fakt ohledně umělé inteligence se však zřejmě nevztahuje pouze na zvířata, ale i na NPC postavy. Při nich jsme se již dozvěděli, že nepřátelské frakce mohou mezi sebou bojovat a ty přátelské budou mezi sebou objímat. Podle všeho nás tak čeká dynamický otevřený svět, do kterého si Ubisoft zdá se vzal inspiraci z jiných her her.

Přečti si  Remake The Last of Us bude víc než jen jednoduchý vizuální upgrade

Na to jak moc se roční pauza v sěrii Assassin´s Creed osvědčila dostaneme odpoveď 27. října na PC, PS4 a Xbox One 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno