Vývojář říká, že chce, aby hry „měly spoustu pokusů, aby po každé bitvě mohli přemýšlet o tom, jaká je nejlepší bojová metoda pro tento boj konkrétně“.
Vývojář Black Myth: Wukong Game Science se v poslední době pokoušel distancovat od srovnání Soulslike, ale i když vývojář říká, že nadcházející akční RPG není úplně Soulslike, bude mít hodně společného s podžánrem. Například bude existovat pouze jedna úroveň obtížnosti a nebude to pro žádné bábovky.
V rozhovoru s VGC potvrdila Game Science, že Black Myth: Wukong hráčům nedovolí změnit obtížnost, zatímco hráči mohou také očekávat různé úrovně výzev v průběhu celého zážitku. Podle studia bude spousta setkání s bossy, která budou zahrnovat spoustu pokusů a omylů, což znamená, že podobně jako u Soulslikes můžete očekávat spoustu úmrtí s tvrdými bossy.
„Nemůžete změnit obtížnost, ale obtížnost nezůstane stejná po celou hru,“ řekl Game Science. „Filozofií je, že hráči bojují jako hrdinové. Když jsme hru vyvíjeli, museli jsme udělat spoustu těžkých rozhodnutí.
„Cesta, kterou jsme zvolili, byla přimět hráče, aby měl spoustu pokusů, aby po každé bitvě mohl přemýšlet o tom, jaká je nejlepší bojová metoda pro tento boj.“
Black Myth: Wukong má vyjít 20. srpna pro PS5 a PC. Hra je také ve vývoji pro Xbox Series X/S, ale zatím není známo datum vydání .