Poté, co se podobizna oblíbeného „lišáka“ objevila v traileru od společnosti Sony se zdá, že Activision začíná s teasováním opět tlačit na pilu. Několik influencerů od zmíněného vydavatelství obdrželo různé reklamní materiály a Crashovi figurky s vánoční tématikou.
Na situaci upozornil YouTuber Canadian Gue Eh, který si všiml nebývalého množství příspěvků od jiných influencerů, na kterých se různými způsoby objevoval právě bývalý maskot konzole PlayStation 1. Stejná situace panovala i minulý rok před Vánocemi, kdy Activision „celebritkám“ posílal sušenky a o den později odhalil Crash Team Racing: Nitro-Fueled.
7 LARGE SCALE influencers have just received Crash products with little Santa hats on them out of the blue.
Strap in and hang on. Things are about to go nuts.#CrashBandicoot #CrashPartner pic.twitter.com/DkxvyUr7to
— Canadian Guy Eh (@Canadianguyehh) December 7, 2019
S ohledem na to, že již tento pátek proběhne předávání cen The Game Awards, mohli bychom se prvních záběrů dočkat již o tomto víkendu. Již zítra se ovšem koná přenos dalšího dílu State of Play, zda se Crash objeví i v tomto pořadu se dozvíme v 15.00 CET.