Marathon je nový titul, který snad bude pokračovat ve slavné sérii stříleček z pohledu první osoby studia Bungie. Střílečka bude podporovat crossplay a cross-save, když se hráči vydají na Tau Ceti IV při hledání „bohatství, slávy, ale i hanby“.

Jak se však již dříve proslýchalo, jedná se o PvP extrakční střílečku, kde hráči ovládají Runnery, když prozkoumávají Tau Ceti IV za „bohatstvím, slávou a hanbou“. V této hře neexistuje žádná kampaň pro jednoho hráče.

Marathon přichází na PS5, PC a Xbox Series X/S s podporou crossplay a cross-save. Na PlayStation Blogu mluvili o hře trochu více generální manažer Scott Taylor a herní ředitel Christopher Barrett. Barrett potvrdil, že nejde o přímé pokračování, ale „určitě hra patří do stejného vesmíru“.

Máme obrovský respekt k původním hrám Marathon a od samého začátku jsme to chtěli ctít, zejména mytologii, příběh a témata světa. Zároveň je naše vize této hry něčím novým.

Přečti si  HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Naším cílem je vytvořit něco neuvěřitelného pro hráče, kteří jsou ve světě Marathonu úplně noví, a pro ty, kteří roky čekají na další příběhy ve vesmíru Marathonu. Abyste tuto hru pochopili nebo ji hráli, nemusíte o Marathonu vědět vůbec nic, ale pokud ano, přinášíme vám zkušenosti s referencemi a hlubokými řezy, které poznáte.

Zdroj: Bungie

Samozřejmě se titul bude opět hrát jako každý jiný od studia Bungie, takže zde bude cítit jejich jasný rukopis, takže fanoušci se mohou opět těšit na jedinečný a přitom skvělý pocit ze zbraní až po „nádherné a evokující budování světa bohatého na lore.

Hráči mohou zdánlivě ovlivnit příběh světa svými činy (jako je objevení artefaktu, který všem otevře zcela novou část mapy). Světy jsou trvalé s „vyvíjejícími se zónami“, protože „hráči si vytvářejí svou vlastní cestu při každém runu, který absolvují“. I když se zdá, že zde budou AI nepřátelé, tak budete také bojovat proti ostatním hráčům o kořist.

Přečti si  Genshin Impact verze 4.6: Arlecchino, Petrichor a nový boss fight!

Pokud jde o to, jak dlouho bude trvat než hra vyjde, Taylor řekl: „Před spuštěním nebo dokonce dříve, než budeme připraveni o hře mluvit podrobněji, je před námi ještě spousta práce. Tým tvrdě pracuje a máme skvělou základnu, ze které můžeme začít, ale stále je před námi spousta práce, včetně dalšího rozšiřování našeho týmu. To je jedna z nejnáročnějších částí vývoje her: najímání, když se ještě vlastně vše tutlá.

Teď, když došlo na oznámení, jsem nadšený, protože můžeme být mnohem otevřenější ohledně pozic, které potřebujeme obsadit a otevřeněji mluvit s kandidáty o práci, která je bude čekat a samozřejmě i o naší vizi.“

Taylor slíbil, že další aktualizace titulu bude obsahovat hratelnost a „bude mnohem blíže spuštění.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno