Veteráni Destiny budou tuto situaci znát velmi dobře: zbraň je mezi hráči nesmírně populární díky tomu že dokáže rychle zlikvidovat nepřítele, což vede k tomu, že ji postupně začnou používat téměř všichni hráči ve hře. Těm v okamžiku, kdy vyhrávají působí radost, ale v opačném případě si také stěžují, když jsou s takovou zbraní sami zabíjeni.

Studio posléze zbraň nerfla a změnila balanc jak perků tak i zbraní. Tento postup se v prvním dílu Destiny opakoval snad s tříměsíční pravidelností. S Destiny 2 však studio v tomto ohledu mění svou strategii a zbraně, které jsou opravdu dobré nechává nadále být dobrými a dělají vše proto, aby se hráči cítili silnějšími.

Otázka je zda si tím studio pouze neusnadňuje práci, a pokud ano, doufejme, že jim tak dá větší prostor  soustředit se na další vylepšení hry.

Přečti si  Servery LittleBigPlanet 3 byly na neurčito vyřazeny z provozu

Dnes také vychází aktualizace 1.1.4, díky které budou servery od 18: do 20:00 nedostupné. Aktualizace má obsahovat řadu změn.

Zde je několik nejdůležitějších pro PvP:

  • Iron Banner se vrátí do klasického režimu 6vs6 jako tomu bylo v D1.
  • Vrátí se režimy Rumble, Mayhem, Doubles, které se budou každý týden měnit v nabídce PvP módů.
  • Hráči, kteří opakovaně opouštějí PvP zápasy budou penalizováni 30 minutovým banem
  • Bungie také rozšiřuje technologii detekce cheatů

Destiny 2 je nyní dostupné pro PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno