Veteráni Destiny budou tuto situaci znát velmi dobře: zbraň je mezi hráči nesmírně populární díky tomu že dokáže rychle zlikvidovat nepřítele, což vede k tomu, že ji postupně začnou používat téměř všichni hráči ve hře. Těm v okamžiku, kdy vyhrávají působí radost, ale v opačném případě si také stěžují, když jsou s takovou zbraní sami zabíjeni.
Studio posléze zbraň nerfla a změnila balanc jak perků tak i zbraní. Tento postup se v prvním dílu Destiny opakoval snad s tříměsíční pravidelností. S Destiny 2 však studio v tomto ohledu mění svou strategii a zbraně, které jsou opravdu dobré nechává nadále být dobrými a dělají vše proto, aby se hráči cítili silnějšími.
Otázka je zda si tím studio pouze neusnadňuje práci, a pokud ano, doufejme, že jim tak dá větší prostor soustředit se na další vylepšení hry.
Dnes také vychází aktualizace 1.1.4, díky které budou servery od 18: do 20:00 nedostupné. Aktualizace má obsahovat řadu změn.
Zde je několik nejdůležitějších pro PvP:
- Iron Banner se vrátí do klasického režimu 6vs6 jako tomu bylo v D1.
- Vrátí se režimy Rumble, Mayhem, Doubles, které se budou každý týden měnit v nabídce PvP módů.
- Hráči, kteří opakovaně opouštějí PvP zápasy budou penalizováni 30 minutovým banem
- Bungie také rozšiřuje technologii detekce cheatů
Destiny 2 je nyní dostupné pro PC, PS4 a Xbox One.