Bývalí vývojáři Battlefield nedávno zpochybnili rozhodnutí ohledně designu a kontroly kvality pro Battlefield 2042 a vyjádřili své zklamání.

Není překvapením, když lidé říkají, že Battlefield 2042 od DICE byl docela zklamáním. Zatímco vývojáři pracují na odstranění nedostatků, které hra má a kterých je spousta, hráčská základna velmi hlasitě vyjádřila své zklamání ze hry. Nejen hráči, ale i bývalí vývojáři série se také hlasitě vyjádřili k nejnovějšímu počinu DICE.

Jak si všiml MP1st prostřednictvím řady tweetů, bývalý hlavní designér Battlefield: Bad Company 2 David Goldfarb, který v současné době vede The Outsiders a vyvíjí  Metal: Hellsinger, hovořil o Battlefield 2042 a zpochybňoval určitá rozhodnutí a volby ohledně designu a zároveň zpochybňoval kontrolu kvality hry.

David Goldfarb nebyl jediný, kdo o tom hovořil, protože Jaqub Ajmal, bývalý producent ve společnosti DICE, který dříve pracoval na několika hrách Battlefield až do Battlefield 5, se také podělil o své názory na Battlefield 2042 a vysvětlil své zklamání a způsob, jakým byly týdenní mise navrženy tak, aby využívaly FOMO, a zároveň vysvětluje, jak to lze opravit.

Přečti si  Společnost Take-Two Interactive propustí 5 % zaměstnanců a zruší projekty, aby ušetřila náklady

Je zřejmé, že hra není v dobré kondici. Od nynějška byla první sezóna střílečky odložena na začátek léta, zatímco dlouho požadovaná funkce scorecard přijde někdy začátkem března. Je zajímavé, že EA věří, že hra bude z dlouhodobého hlediska fungovat skvěle, to ovšem mohou být jen plané řeči.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno