„Nechceme vám tyto dovednosti brát, protože se snimi budete cítit dobře. Nemůžeme se vracet zpět a dělat z Cala opět padawana,“ říká Jason de Heras z Respawnu.

Respawn Entertainment to s Star Wars Jedi: Survivor udělal opravdu hodně. Hra bude větší v každém směru a to i co se schopností a bojových možnosti Cala týče. Průzkum bude mnohem pohodlnější díky rychlému cestování, k dispozici budou i nové schopnosti Síly, jako je Force Confusion, které mohou obrátit nepřátele proti jim samým.

U všech nových věcí je však důležité poznamenat, že Cal nebude začínat od nuly, jako je tomu u jiných her. Nebudete se muset bát, že ztratíte nějaké schopnosti ze Star Wars Jedi: Fallen Order a budete se je muset znovu učit. Ředitel designu Jason de Heras pro GamesRadar řekl: „Věděli jsme, že chceme, aby jeho dovednosti pokračovaly i v Survivor , a to byla jedna z výzev.

Přečti si  Split Fiction dostává před březnovým vydáním nový příběhový trailer

Vyladění nepřátel, aby „zvládli jeho nové schopnosti“ od začátku, bylo zásadní. „Nechceme tyto pohyby odebírat, protože se s nimi budete cítit dobře. Nemůžeme jít zpět a cítit se zase jako padawan. Musíte cítit, že úroveň síly je stejná, ale také musíte dosáhnout jiné nové úrovně.

Vrchní ředitelka produkce Kasumi Shishido dodala: „Od Fallen Order uplynulo pět let a chceme, aby hráč měl pocit, že Cal toho zažil hodně. Už to není padawan. Takže až se vrátíte a vezmete ovladač, chceme se ujistit, že je přístupný pro lidi, kteří Fallen Order nehráli – to je tak trochu svázáno s tutoriálem.

Ale zároveň bys ty schopnosti měl od samého začátku.“ A stále se můžete rozvíjet. [Cal] není rytíř Jedi. On není Yoda. Ještě nezvládl všechno. Takže je ještě spousta věcí, které se může naučit. A tak je to rovnováha toho, že od samého začátku nebude příliš silný, ale stále je tu hodně pokroku od začátku do konce.

Přečti si  Hity jako Call of Duty a World of Warcraft mohly patřit společnosti EA

Iterace je důležitá, říká de Heras. „Mnoho vylepšení nepřátelského designu.“ Noví nepřátelé, kteří doplňují některé z vašich schopností, nebo jakékoli schopnosti, které získáte v budoucnu. Není to tak, že byste na každého nepřítele jen zatlačili a oni vždy zemřeli.“ Stormtroopeři slouží jako základní linie. „Ujišťujeme se, že stormtroopeři vždy ztroskotají, takže máme základnu a víme, odkud začít.

Star Wars Jedi: Survivor vychází 28. dubna pro Xbox Series X/S, PS5 a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno