Kampaň nového Cal of Duty vede studio Raven Software a tým se v ní vydává na zběsilou cestu poté, co zjistí, že do americké vlády pronikla stínová organizace.

Akce Xbox Games Showcase skončila a společnosti Treyarch a Raven Software se ve svém speciálním programu CoD Direct věnovali hře Call of Duty: Black Ops 6. Jak je podrobně popsáno na blogu Call of Duty, kampaň vede společnost Raven Software ve spolupráci s Treyarchem a odehrává se v době po studené válce.

Zajímavé je, že navazuje na flashbacky z Black Ops 2, a to s novým hlavním hrdinou Troyem Marshallem. Frank Woods je potlučený, zatímco k týmu se přidává manipulátorka CIA Jane Harrowová. Po zpackané operaci se tým vydává na zteč a zjišťuje, že do americké vlády pronikla stínová organizace. Přibíráním nových členů týmu, od technického mága Felixe Neumanna až po zabijáka Sevatiho Dumase, se musí vypořádat i s bývalým spojencem Russellem Adlerem.

Přečti si  Technické rozdíly PlayStation a Xbox jsou v dnešní době zanedbatelné a jediná platforma by přispěla ke zlepšení všech her

Black Ops 6 slibuje větší rozmanitost misí, včetně kasina a paláce v iráckých pouštích. Můžete si vybrat různé metody, od směnného obchodu a manipulace až po střelbu, čemuž se přizpůsobí i nepřátelé. Můžete také lockpick, hackování a řešení hádanek. Vrací se vybavení, jako je RC-XD, spolu s uspávací pastí, adrenalinovým stimulem pro takedowny, naváděcím nožem a disruptorem.

K dispozici je také nová základna Manor, kde mohou hráči objevovat nová tajemství, dostávat instrukce k misím a dokonce se zapojit do cvičení na cíl. Vrací se také Tabule důkazů, kde hráči mohou analyzovat důkazy a dozvědět se více, než podniknou další krok.

Společnost Activision odhalila, že příští hra Call of Duty, Call of Duty: Black Ops 6, bude vyžadovat aktivní připojení k internetu pro každý herní režim, včetně kampaně pro jednoho hráče. Společnost požadavek na připojení pouze online odhalila v nedávném příspěvku o různých edicích hry, které budou k dispozici.

Přečti si  Fortnite Reload je rychlejší a konkurenceschopnější verze původního Battle Royale režimu

Aby hra Call of Duty: Black Ops 6 poskytovala co nejkvalitnější vizuální zpracování a zároveň snížila celkový úložný prostor na vašem pevném disku, bude ve všech herních režimech využívat streamování textur,“ napsala společnost ve FAQ o hře. „To znamená, že pro hraní jakéhokoli herního režimu, včetně kampaně, budete potřebovat nepřetržité připojení k internetu. Pokud používáte konzoli, lze kampaň hrát i bez prémiové předplatitelské služby, jako je Game Pass Core nebo PlayStation Plus.

Společnost ve stejném FAQ také prozradila, že multiplayer na rozdělené obrazovce bude k dispozici pro verze Call of Duty: Black Ops 6 pro PS5 a Xbox Series X/S. Verze pro PS4 a Xbox One naopak rozdělenou obrazovku pro více hráčů mít nebudou, a to z důvodu obav o výkon.

Call of Duty: Black Ops 6 vychází 25. října na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Hra bude k dispozici také prostřednictvím služby Game Pass.