Technický ředitel Dirt 5 David Springate ocenil proces vývoje pro Xbox Series S jako bezproblémový a velmi snadný.

Jak bylo odhaleno minulý měsíc, Microsoft oficiálně plánuje vydat Xbox Series S vedle nadcházející Series X jako cenově dostupnější alternativu s nižšími specifikacemi. I když Series S z daleka nedosahuje výkonu Series X, bude tato připravovaná konzole stále nabízet dobrý herní zážitek za velmi přijatelnou cenu. Ostatně to má dokazovat také závodní hra Dirt 5 od Codemasters. 

rozhovoru pro  Digital Foundry, technický ředitel Codemasters David Springate uvedl, že vývoj pro Xbox Series S byl skutečně snadný a že Microsoft v zásadě uvedl, že na technické úrovni nabízí Series S podobnou úroveň výkonu jako Series X, ale namísto 4K se zaměřuje na 1440p. Springate uvedl, že i když má Series S méně RAM, tak celkový proces škálování pro potřeby této konzole tak, aby byla zachována vizuální věrnost, byl relativně bezproblémový. 

Springate vyjádřil, že na technické úrovni tým optimalizuje konkrétní verze hry napříč platformami a jejich potřebám, například přizpůsobení sestavení, která optimalizují grafickou věrnost a výkon na každé konkrétní platformě, ať už jde o PS5 / Xbox Series X , Xbox Series S nebo platformy současné generace.

Přečti si  PlayStation oznamuje nové partnerství se službou Discord

Dirt 5 vyjde pro PS4, Xbox One a PC 6. listopadu 2020, verze pro PS5 a XSX/S vyjdou v listopadu. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno