Taky se vám zdá, že Hideo Kojima občas pěkně mlží o jeho nově vznikající hře Death Stranding?
Nyní to se svým studiem dělá doslova, během SIGGRAPH 2017 hostili Kojima Productions vlastní prezentaci zaměřenou na Decima Engine a výhody jeho osvětlení či vyhlazování. Tato prezentace poskytla pohled na mlhový systém vyvíjen pro Death Stranding .
Decima Engine dokáže nabídnout flexibilní, atmosférický, rozptylový systém spojený s mraky a vnějším osvětlením. Kojima Producitons však do jejich připravované hry potřebovali fotorealistické vykreslování. Upravili engine tak, aby využíval jednu z nejlepších metod pro hry, které nabídnou fotorealistickou grafiku. Ukázalo se, že problémem by mohla být mlha. K dosažení jejího kvalitního ztvárnění vývojáři vytvořil analytický model mlhy v kombinaci s prekompilovaného modelem atmosférického rozptylu.
Předkompilovanými model rozptylu atmosféry provádí numerickou integraci a ukládá informace o rozptýlení a propustnosti. Potom model mlhy vypočítává mlhu přímo při vykreslování scény. Jde o nezávislé řešení, protože Kojima Producitons nenalezli uspokojivou alternativu, která by jim do hry perfektně sedla. Předkompilované byly zatím dva typy počasí – slunečno a hustá mlha. Ty mohou být použity jako základ pro vyjádření různých povětrnostních podmínek bez nutnosti další předkompozice.
Podle Hidea má být Death Stranding v mnoha směrech revoluční hrou.