Během panelu na filmovém festivalu Tribeca, Hideo Kojima sdílel několik nových detailů o Death Stranding a o tom jak spojení hraje ve hře klíčovou roli.

Hideo Kojima svou hru poprvé odhalil na E3 2016, trailerem, který ještě nebyl vytvořen v Decima Enginu, ve kterém Kojima Productions hru vytváří. Ale již od té doby se jedná o jednu z nejvíce očekávaných her pro PlayStation 4 a i když od té doby Kojima sdílel řadu informací, tak hru stále obestírá mlha a geniální tvůrce tak dává po celou dobu prostor fantazii fanoušků.

Na filmovém festivalu Tribeca 2019 v New Yorku, se Hideo Kojima podělil o několik dalších drobných detailů. Na pódiu, kde byl společně s Normanem Reedusem a moderátorem Geoffem Keighleym uvedl, že jedním z hlavních prvků hry je myšlenka „spojení“ mezi hráči, což bylo uvedeno již dříve. 

Nicméně Kojima také vysvětlil, že zatímco chce, aby hráči “především hráli a užívali si příběh” Death Stranding, tak se zaměřuje také na to, aby si “prohlíželi i skutečný svět a viděli, jak je ten herní blízko.” Kojima v podstatě chce, aby hráči srovnávali hru s některými současnými světovými tématy a událostmi, například v oblasti lidských práv, nebo některých krizí probíhajících v Evropě.

Death Stranding je v současné době ve vývoji exkluzivně pro PlayStation 4.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno