Před malou chvilkou jsme vám přinesli launch trailer ke hře DiRT 4 a nyní pro vás jako bonus máme několik zajímavých informací od designéra hry, který se rozhovořil o DLC, a dalších plánech této hry.

Stejně jako většina simulačních her je i série DiRT známá jako hardcore hra pro milovníky rally. Fanoušci utratí šílené množství peněz jen proto, aby si vytvořili perfektní jízdní nastavení svého auta a strávili týdny vylepšováním, aby se pak mohli předvést na trati. Je tak jasné, že se vývojáři z Codemasters snaží soustředit na hardcore fanoušky.

Nový díl DiRT 4 však do série přináší změny a otevírá dveře i novým hráčům, kteří nemají se simulátory příliš velkou zkušenost. to vše prozrazuje šéf designér hry Paul Coleman.

Myslím, že největší výzvou je zajistit, abyste vaší hrou oslovili tak široké publikum, jak je to jen možné, ale přitom nesmíte ohrozit pocit prožitku ze hry u žádného člena tohoto publika. Začali jsme se simulačním enginem, který jsme vyvíjeli během DiRT Rally a věděli jsme, že zlepšení, která jsme udělali byla skvělá. Vytvářeli jsme je totiž s pomocí Pettera Solberga a Krise Meekea, jedněch z nejlepších světových off-road závodníků. Jejich zpětná vazba byla velmi pozitivní, přičemž nám skutečně pomohli vtisknout autům ty správné pocity z jízdy.

Kromě toho jsme k nám také pozvali několik hlavních členů naší komunity, aby si vyzkoušeli hru v různých fázích jejího vývoje a poskytli nám jejich zpětnou vazbu. Zamilovali si to, co hráli a tak jsme doufali, že to budeme schopni dostat i do širší komunity. Následně jsme využili simulační model a zkusili to znovu s některými méně zkušenými hráči. Šlo o hráče, kteří dříve neměli žádné zkušenosti ze sérií DiRT a ani jinými simulacemi. Tito hráči tak skutečně bojovali s řízením. Přidali jsme tedy několik asistentů, ale stále to pro ně nebylo to pravé ořechové přičemž cítili, že jízda pro ně není vzrušující a že se jejich asistenti nejsou příliš efektivní.

Naším cílem tak bylo vytvořit alternativní jízdní model, který bude vhodnější pro hráče bez zkušeností s dynamikou vozidla a jeho řízením. Tento model usnadňuje jízdu a umožňuje dělat hráčům více chyb, ale přitom stále zůstat na trati. Je to skvělé a každý, kdo tento alternativní jízdní model vyzkoušel, začal mít z jízdy začal radost.

DiRT 4 tak rozšíří hráčskou základnu a už nebude jen pro ty, kteří milují simulaci. Co se týče dalších informací, mnoho hráčů miluje DiRT Rally ve VR, ale Codemasters v DiRT 4 podporu VR nepřinesou. Bude to z důvodu, že vývoj pro VR je časově náročný, vyžaduje mnoho úsilí a nestihli by se tak stanovené termíny. Autoři se tím pádem plně soustředili na nové funkce a úroveň kvality bez VR.

Přečti si  Elden Ring - unikl další krátký klip, FromSoftware naznačuje, že by hra mohla vyjít na přelomu fiskálních let 2022-23

Paul Coleman také tvrdí, že má jako vedoucí designér hry mnoho plánů na případné DLC. Ne všechny však spatří světlo světa a u Codemasters záleží na tom, jak bude DiRT 4 přijato samotnou komunitou, což je vlastně logické. Pokud bude hra přijata pozitivně, Codemasters mají spoustu skvělých nápadů pro DLC, které by mohly následně přinést, ale zatím je nechtějí nijak konkretizovat. Kromě toho jsme se dozvěděli také to, že DiRT 4 bude podporovat až 3 monitory.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno