Battlefield V je již oficiálně vydán a hráči směřují k DICE první připomínky a požadavky na změny, především potom v oblasti Time to Kill.

Core Gameplay návrhář z DICE Florian Le Bihan na Twitteru uvedl, že studio bude změny času Time to Kill (TTK) a čas do smrti (TTD) brzy řešit. Pro vyjasnění, TTK udává, jak dlouho trvá zabít soupeře (z pohledu útočníka) a TTD je jak dlouho trvá zabít (z pohledu oběti). Tyto hodnoty jsou kritickými součástmi každého FPS, určují rychlost hry a poskytují rámec pro to, jak rychle budou hráči muset reagovat na blížící se útok.

Jako taková je klíčová rovnováha, která dává hráčům pocit, že mají dostatek času na to, aby reagovali bez toho, aby se zbraň stala pomalou. Problém je v tom, že aspekt je pro každého hráče velmi variabilní. Zatímco zkušený střelec bude upřednostňovat rychlý TTK, tak nováčci budou volat po opaku.

Je zřejmé, že DICE si je vědoma tohoto jemného vyvážení a již upravili TTK a TTD po betě, která probíhala v září. Reddit, Twitter a YouTube jsou plné hráčů, kteří tvrdí, že současný TTK v Battlefieldu V je přesně tam, kde má být.  Le Bihan se na Twitteru také shoduje s těmito hráči a prohlašuje, že je spokojen s TTK, ale hned také zdůrazňuje, že tento názor je jen jeho osobním názorem. 

Na druhé straně se zdá, že TTD je místem, kde spočívá většina komunitních obav. Zatímco se zdá, že čas zabití a čas smrti by měl být dokonale sladěn, netcode a latence mohou vytvářet hráčům pocity, že jsou mnohdy okamžitě zabiti. Je jasné, že to mlže být problém, který je třeba vyřešit

Dle DICE se změny objeví ve hře již velmi brzy a možná se primárně zaměří na opravu TTD s pouze malými úpravami TTK. Je třeba počkat, jak se nakonec změny projeví.

Battlefield V  je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno