Režisér animace Dawid Lubryka slibuje „hluboké a podnětné“ vyprávění, přičemž vedlejší úkoly jsou důležitou součástí budování světa.
Během PC Gaming Show jsme dostali pohled na hru Dying Light 2. Je to spíše vývojářský deník než cokoli jiného, ale nabízí několik zajímavých detailů.
Narativní režisér hry hovoří o The City, kde je hra nastavena, a poskytuje několik krátkých podrobností o jejím příběhu a o tom, jak si vede v dnešní době. Sdíleny byly také nové podrobnosti o Aidenovi Caldwellovi.
Všechno to začalo virem, který se nakonec dostal do celého světa, včetně města, kde se Dying Light 2 odehrává. Vyhodili na město chemikálie, ale byla to obrovská chyba, protože zabíjely rostliny a proměňovaly lidi v příšery. Nejsou to však zrovna zombie, navzdory jejich vzhledu. Ve městě se nyní mezi přeživšími, kteří žijí na střechách, zrodil nový řád.
Hlavní postava, Aiden, je odvážnější než ostatní a vyniká v boji. Dnes jsme slyšeli, že Aiden utrpěl vážné trauma a oddělil se od své sestry ve věku pěti let. Jeho sestra zůstala ve městě a on se ji nakonec rozhodne jít hledat.
Po odhalení Aidenova tragického příběhu na PC Gaming Show, Techland poskytl krátké Q&A pro Dying Light 2 Stay Human na Future Games Show. Vedlejší úkoly byly uváděny jako důležitá součást budování světa a bylo přislíbeno „mnoho herních aktivit“. Režisér animace Dawid Lubryka nechce nic pokazit.
Lubryka také znovu potvrdil několik věcí o kooperativní zkušenosti, protože hráči mohou vidět dopad rozhodnutí jejich přátel. Zatímco příběh první hry nebyl nic úžasného, Techland se v pokračování zaměřuje na „hluboký zážitek provokující k zamyšlení“. Důsledky budou podle vašeho výběru ovlivňovat příběh odlišně. Pěkným detailem je, v závislosti na tom, zda jsou na střechách nebo na zemi, budou NPC jednat jinak.
Dying Light 2 Stay Human vychází 7. prosince pro Xbox One, Xbox Series X / S, PS4, PS5 a PC.