Před vydáním EA Sports WRC 3. listopadu se komunitní manažer vydal na Reddit, aby odhalil, jak si hra povede na konzolích. Podle příspěvku se hra zaměřuje na snímkovou frekvenci 60 FPS na všech konzolích.

Pokud jde o rozlišení, PS5 a Xbox Series X se zaměří na 4K, zatímco Xbox Series S se zaměří na 1440p. Za zmínku také stojí, že v závislosti na části hry a konzole bude EA Sports WRC pro účely lepší optimalizace využívat i dynamické rozlišení.

Při porovnání grafiky na konzolích s vydáním pro PC příspěvek uvádí, že verze hry pro PS5 a Xbox Series X budou obsahovat grafiku ekvivalentní vysokému nastavení na PC. Na druhou stranu Xbox Series S bude mít nastavení ekvivalentní střednímu nebo nízkému nastavení na PC.

Přečti si  Elden Ring: Shadow of the Erdtree nebude mít tolik konců jako základní hra

Vývojáři Codemasters nedávno odhalili, že EA Sports WRC bude využívat Unreal Engine 5. Rozhodnutí přejít od vlastního EGO enginu studia bylo učiněno, protože již narážel na své limity. Zatímco Frostbite engine byl také na stole, studio přešlo na Unreal Engine 5 předtím, než EA studio získalo.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno