Hra Elden Ring: Shadow of the Erdtree od společnosti FromSoftware slibuje prozkoumat „temná tajemství“ světa a vrhnout více světla na mýtus. Režisér Hidetaka Miyazaki však potvrdil, že jeho závěr nebude měnit vývoj událostí základní hry (a naopak).

V rozhovoru pro Famitsu také potvrdil, že časová osa je „stejná jako u hlavního příběhu. Neodehrává se ve vzdálené minulosti ani v budoucnosti“. Zpřístupnění rozšíření vyžaduje, aby hráči porazili Starscourge Radahna a Mohga, Pána krve. Vstup do Země stínů je přes uschlou ruku vyčnívající z kokonu (o níž mnozí předpokládali, že je to Miquella).

Miyazaki také poskytl více informací o některých nových zbraních, které mohou hráči očekávat. „Především přidáváme relativně královské zbraně, jako je velký japonský meč Daito a meč s obrácenou rukojetí, ale chystáme i další výrazné a nové zbraně.

Přečti si  Bethesda zdánlivě připravuje dva neohlášené Fallout projekty

Například „bojový“ styl připomínající mnicha nebo „soubojový štít“, který kombinuje útok a obranu. Existují také vrhací dýky a další zbraně, které jsou všechny projektilové. I když jste všechny zbraně používali v hlavní hře, myslíme si, že si je užijete znovu.“ Jeden z pohybů spatřených v gameplay traileru, v němž postava provádí sérii kopů, by mohl patřit jedné z nových zbraní.

Hra Elden Ring: Shadow of the Erdtree bude obsahovat osm nových typů zbraní a více než deset nových bossů, se kterými budou hráči bojovat. Hra vychází 21. června pro konzole Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 a PC. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno