NVIDIA včera oznámila, že Kojima Productions přidalo do PC verze Death Stranding podporu DLSS 2.0 pro GPU řady Geforce RTX.

To znamená, že DLSS 2.0 přináší mnohem více než jen zlepšení výkonu, ale také to přispěje k lepší kvalitě obrazu. Stejně jako u každého titulu podporujícího DLSS budou mít uživatelé možnost nastavit nastavení DLSS na režim výkonu nebo kvality. Tento konkrétní náhled výkonu byl měřen s DLSS nastaveným na režim kvality, protože i vstupní karty RTX mohou poskytovat 60+ FPS při rozlišení 4K. Celková čísla výkonů GPU při 1080p, 1440p, 2160p jsou uvedena níže.

Při 4K se zapnutým DLSS můžete vidět výrazné zlepšení oproti vypnutému DLSS. Pro srovnání, RTX 2080 Ti představuje masivní 40% vylepšení a přináší 105,5 FPS s maximálním nastavením. Dokonce i GeForce RTX 2060 přináší obrovský výkonový skok až 47% a v průměru zajišťuje hladkých 60,1 FPS.

Přečti si  DESKOVKA: Milovnici draků dostávají na stůl Na křídlech draků

Pro uživatele s monitorem s vyšší obnovovací frekvencí můžete při 1440p dosáhnout pomocí RTX 2080 Ti a RTX 2080 SUPER až 144 FPS při maximálním nastavení. Zbytek karet poskytuje více než 100+ FPS, což povede k tomu, že hra poběží hladce. Při 1080p uvidíte průměrná FPS nad 140+ a u RTX 2080 Ti dosahujete hravě hranice 200 FPS.

Pro ty, kteří přemýšlejí o systémových požadavcích, vývojář již stanovil své vlastní doporučené požadavky, které si můžete připomenout níže v přehledné tabulce.

Death Stranding vychází na PC 14. července.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno