V zájmu ochrany zaměstnanců má společnost Rockstar v plánu vydat GTA 6 v menším rozsahu, než předchozí díly, přičemž by hra měla dostávat pravidelné aktualizace a DLC.

Nikdo asi nepochybuje o tom, že v Rockstar Games pracují na GTA 6. Jasonu Schreierovi z Kotaku to mimo jiné potvrzují zasvěcené zdroje z oboru. Podle něj by však nadcházející díl by podle všeho měl být alespoň při uvedení na trh méně rozsáhlý než předchozí tituly Rockstar Games.

Základem tohoto rozhodnutí je proto nové povědomí o „crunch“ kultuře, kterou Schreier před časem v článku odsoudil. Crunch označuje způsob práce, který je v průmyslu videoher rozšířený a který nutí vývojáře k obrovským přesčasům  a psychologickému tlaku na dodržení termínů vydání.

V případě GTA 6 tak má dojít k vývoji menšího rozsahu hry, aby se zabránilo fázi krize a zaměstnanci byli více ochráněni. Po vydání by však měl být do hry dodáván následný obsah a větší DLC, které by v konečném důsledku měly zajistit srovnatelný rozsah s ostatními studia.

GTA 6, nebo cokoli co bude další GTA hrou, je stále v rané fázi vývoje, takže na odhalení hry je stále ještě velmi brzy.

O dalších novinkách k nadcházejícímu GTA vás budeme pravidelně informovat.

1 komentář

  1. Jako předešlé DÍLY? Takže jak to mám chápat? Které díly? I jako třeba IV, která byla vyloženě malá?? Tipuju to rozlohou tak na půlku pětky. V tom případě ale doufám, že to zase nebude na aktivity chudý jako právě čtyřka.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno