V nedávném rozhovoru se ředitelka 343 Industries, Bonnie Rossová nechala slyšet, že připravované Halo Infinite bude jako „duchovní restart“ franšízy.

Vedoucí studia v rozhovoru uvedla, že se společně s Microsoftem snaží u nadcházejících her dosáhnout větších věcí. Dle jejího vyjádření se tým vrátil k tomu aby u Halo Infinite dělali vše správnou cestou a vyhnuli se kritice jako u dříve vydaných dílů, jmenovitě potom Halo 4 a 5.

Měli jsme dostatek času na to, abychom přemýšleli o tom, kde jsme jako 343 udělali chyby, co se nám naopak povedlo a co vlastně Halo pro nás všechny znamená.“

Bonnie přiznala, že multiplayer Halo 4 postrádal řadu důležitých prvků a příběh Halo 5 měl zase až moc různorodých postav. Takže se v případě Infinite pokusí studio poskytnout hráčům to nejlepší z obou těchto dílů. To znamená příběh a multiplayer v jednom balíčku.

Přečti si  Vývojář Assassin's Creed Mirage má nápady na další příběhy s Basimem

Rossová v rozhovoru také pochválila Apex Legends a uvedla že je tato nová battle royale hra od Respawn Entertainent mnohem více podobná Halo, než Fortnite. Přiznala že režim Battle Royale je v současné době fenoménem, ale uvedla, že v případě Halo udělají jen to, co  „musí být správnou věcí pro Halo“.

Halo Infinite je nyní ve vývoji pro Xbox One a Windows 10 PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno