Akční adventura, kterou na světlo světa přinesla samotná SEGA, byla k vidění již v červnu na E3. Naše redakce se k ní dostala na letošním Gamescomu a milerádi vám zprostředkujeme naše dojmy z hraní.

Byl to druhý den naší návštěvy německého Kolína, kdy jsme měli naplánováno mnoho zajímavých schůzek, z nichž jedna byla u společnosti SEGA Atlus.

Celé setkání se odehrávalo v malé místnůstce se slabými stěnami, takže když jste se pořádně zaposlouchali, mohli jste slyšet řinčení mečů z místnosti o pár metrů dále, kde bylo prezentováno nové rozšíření pro Kingdome Come: Deliverance. Příjemná hostitelka nám nabídla k vyzkoušení 3 hry, Fist of the North Star: Paradise Lost, Persona 5: Dancing in the Starlight a Valkyria Chronicles 4 (recenzi pro vás připravujeme).

My jsme si vybrali Fist of the North Star: Paradise Lost, které bylo k dispozici na konzoli PlayStation 4 Pro a nyní se s vámi chystáme podělit o naše dojmy.

Přečti si  Pre-load Mass Effect: Legendary Edition je nyní k dispozici na Xbox, připravte si 84 GB volného místa

Na celou prezentaci jsme měli pouhých 30 minut a to včetně úvodního přivítání a seznámení s hrou, tudíž i naše dojmy nejsou kdoví jak obsáhlé, i tak jsme ovšem měli možnost zjistit co se ve hře povedlo a jakými neduhy naopak hra trpí.

Fist of the North Star je inspirována stejnojmennou mangou, podle které byl v roce 1986 natočen i film.

Po usazení a krátkém úvodu jsme do rukou dostali gamepad a po svižném vysvětlení ovládání a uvedení do příběhu jsme se vrhli do hry. Podle slov hostitelky se měl bojový systém nápadně podobat tomu ze série Yakuza. Za těch pár minut, při kterých jsme měli hru k dispozici, toho nemůžeme moc soudit, ovšem některé věci opravdu byli do očí.

Bojový systém byl opravdu svižný a kombinací různých úderů, kopů a chvatů bylo nespočet. Starosti nám ale dělala doslova šílená kamera, díky které jsme neměli možnost jakékoliv obrany proti soupeřům útočícím zezadu. Mnohokrát tak došlo k ukončení komba inkasováním úderu od NPC, který přiletěl ve zlomku vteřiny zpoza kamery. Další vítkou v dosti nepřehledném soubojovovém systému je i absence možnosti označení (locknutí) nepřítele, což by v boji výrazně pomohlo. Boj tak byl dost frustrující a s kolegou jsme si předávali gamepad podle toho, kdo se zrovna tvářil méně depresivně.

Přečti si  Activision teasuje postavy Ramba a John McClana pro Call of Duty: Warzone

I přes naše útrapy a pot si myslíme, že hra má určitý potenciál. Na oko hra nevypadala vůbec špatně, ba naopak. Odemykání schopností vypadalo velmi originálně a sofistikovaně. Budeme doufat, že se naše prosby vyslyší a problémy s kamerou budou upraveny. Na trh by pak mohla přijít nová svěží manga bojovka, ve kterou všichni doufáme.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno