V poslední měsíční aktualizaci pro Forza Motorsport objasnil herní ředitel Chris Esaki implementaci ray-tracingu ve hře.

Nedávno jsme se poprvé pořádně podívali na připravovaný závodní simulátor Forza Motorsport od Turn 10, a přestože vypadá na vizuální úrovni naprosto úžasně, mnozí se ptají, zda implementace ray-tracingu bude fungovat podobným způsobem jako Gran Turismo 7, kde byla omezena pouze na replay a v garáži hry. Za tímto účelem herní ředitel Forza Motorsport Chis Esaki nedávno poskytl objasňující prohlášení k této záležitosti během nejnovější aktualizace Forza Monthly. Podívejte se na video níže.

Esaki trval na tom, že ray-tracing bude součástí zážitku a bude zapnutý během hraní v reálném čase. Také objasnil, že to nebude omezeno pouze na režimy Photo Mode nebo Replay a záměrem zmínit „on-track raytracing“ během oznamujícího traileru nebylo uvést fanoušky v omyl. Zkrátka se zdá, že Forza Motorsport bude mít ray-tracing povolen i během samotné hry.

Přečti si  Skull and Bones má odstartovat 8. listopadu

Ray-Tracing” Je to na dobré cestě, a co je nejdůležitější, je to hratelnost v reálném čase,“ řekl. “Opravdu to chci objasnit.” Když říkáme na trati, nemyslíme tím, že je to pouze v replay nebo ve foto režimu na trati, nesnažíme se vás zde uvést v omyl. Když závodíte, když hrajete hru, ray tracing je stále zapnutý.“

Forza Motorsport je naplánována někdy na jaro 2023 pro PC, Xbox Series X a Xbox Series S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno