Crunching je kontroverzní praxe při vývoji videoher, kde vývojáři pracují neuvěřitelně dlouhé hodiny s minimem volného času.  A tato praxe se aktuálně dotýká i Kojima Productions.

Vývojář Death Stranding Hideo Kojima odhaluje, že on a jeho tým v Kojima Productions zažívají nepříjemné chvíle a časovou krizi, aby dokončili vývoj hry včas a ta mohla být v listopadu vydána.

Informaci zveřejnil tvůrce prostřednictvím Twitteru, kde uvedl, že on i jeho tým dělají vše co je v jejich silách, aby připravil hru na datum vydání a že vývojáři jsou nyní v časové krizi.

Reakce se různí, někteří fanoušci jsou rádi, že vývojáři dřou, aby hru vydali v termínu, jiní jsou zděšení tím, že sám Kojima přiznává, že jeho tým zažívá krizi.

Přečti si  Diablo Immortal potvrzeno pro letošní rok

“Crunch time není nejlepším obdobím. I když jste Japonci. Přestaňte glorifikovat, nebudeme vás mít o to raději. Dáváme přednost týmu šťastných lidí, když čekáme něco víc. Už jsme měli příliš mnoho krizí.”

Hudebník Gavin Dunne, řekl, že Kojima a jeho tým  by měli mít čas na vytvoření hry „zdravě“ a že fanoušci si rádi počkají. Mnoho dalších fanoušků vývojáře souhlasilo a žádalo Kojimu, aby se společně s týmem nestresoval. Zdá se, že fanoušci jednomyslně souhlasí s tím, že žádná hra nestojí za to obětovat zdraví a pohodu týmu.

Často čteme, jak vývojáři her hovořili o strašlivých podmínkách a krizích, kdy se vyvinuly zdravotní problémy nebo se nemohli dlouhodobě setkat se svými rodinami. To je věc, kterou jistě žádný fanoušek po Kojima Productions nechce.

Přečti si  Ratchet and Clank: Rift Apart vám na PS5 zabere 42 GB

Kojima může také cítit s Death Stranding velký tlak, protože je to jeho první hra od doby, kdy se rozešel s Konami a jeho nadcházející hra je jednou z nejvíce očekávaných her přicházejících na PS4.

Death Stranding vychází 8. listopadu exkluzivně na PlayStation 4.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno