Hogwarts Legacy 2 je prakticky hotovou věcí. Akční RPG s otevřeným světem zasazené do světa Harryho Pottera bylo nejprodávanějším titulem vydaným v roce 2023, když se ho za necelý rok prodalo přes 24 milionů kusů.

Vývojářské studio Avalanche Software a vydavatel Warner Bros. Games o žádných DLC nehovořili (i když jsme se dozvěděli, že nové funkce a dříve exkluzivní obsah pro PlayStation dorazí někdy v létě). To spolu s novým pracovním inzerátem, který ukazuje nábor zaměstnanců pro Unreal Engine 5, naznačuje, že se plánuje rovnou pokračování (první díl byl vytvořen na Unreal Enginu 4).

Jak by vypadalo Hogwarts Legacy 2? No, poté, co jsme dnes slyšeli JB Perretta (generálního ředitele a prezidenta divize Global Streaming and Games společnosti Warner Bros. Discovery) při jeho vystoupení na konferenci Morgan Stanley Technology, Media & Telecom Conference, se s největší pravděpodobností bude jednat o live service hru. Perrette dále uvedl, že trh s tříáčkovými konzolemi je nekonzistentní a cílem je lákat hráče průběžně, a ne jen na velké jednorázové uvedení.

Přečti si  OlliOlli, Rollerdrome Studio Roll7 se uzavírá

Dnes se většina našeho podnikání točí kolem čtyř hlavních forem IP, které jsou samy o sobě více než miliardovým byznysem: Mortal Kombat, Hra o trůny, Harry Potter a samozřejmě úspěšné Hogwarts Legacy a svět DC.

Náš problém spočívá v tom, že naše podnikání bylo historicky velmi náročné na konzole typu triple-A. Jak víte, je to skvělý byznys, když máte hit jako Bradavické dědictví. Díky tomu vypadá rok úžasně. A pak bohužel, když nemáte vydání, nebo jsme bohužel měli i zklamání, zrovna jsme v tomto čtvrtletí vydali Suicide Squad, který nebyl tak silný, tak je to prostě velmi volatilní. Myslíme si, že příležitostí pro nás, a hry jsou tak trochu dlouhý víceletý obchodní cyklus, je vzít tyto čtyři franšízy a být schopni vyvinout mnohem ucelenější přístup, zejména v souvislosti s expanzí do mobilních a multiplatformních free-to-play her, což by nám mohlo poskytnout mnohem lepší a konzistentnější soubor příjmů. Druhou oblastí jsou živé služby. Jak vyvinout hru například kolem Hogwarts Legacy, která by byla živou službou, kde by lidé mohli žít, budovat a hrát si v tomto světě průběžně, místo toho, abychom uvedli na trh jednorázovou hru pro konzole? Myslíme si, že na to máme franšízy. Máme jedny z největších studiových schopností a máme plán a strategický investiční plán, jak se pokusit vybudovat tento byznys. Myslíme si, že nás v průběhu několika příštích let čeká smysluplný růst.

Otázkou ovšem je zda se to povede, protože úspěšná live service hra se snáze řekne, než udělá. Dokonce ani tak úspěšné studio, jako je Naughty Dog, nedokázalo dokončit obří projekt The Last of Us Online.

Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

Přesto to rozhodně vypadá, že to Warner Bros. chce zkusit s Hogwarts Legacy 2. Měli byste zájem hrát s přáteli v tomto světě, nebo byste raději měli příběhovou jednorázovou hru? Dejte nám vědět v komentářích.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno