Vývojářské studio MachineGames se podělilo o nové podrobnosti o příběhu a struktuře světa hry Indiana Jones and the Great Circle.

V rozhovoru pro IGN kreativní ředitel Jens Andersson řekl:

Svým způsobem je to samozřejmě lineární příběh, který vás provede celým světem. Tuto hru děláme trochu jinak než předchozí hry, na kterých jsme pracovali, kde se můžeme vracet do předchozích lokací a pokračovat ve hře odtamtud. Je to téměř jako skok v čase zpět. Hru tak budete moci na 100 procent dohrát na jedné ukládací partii. A důvod, proč to děláme takto, je ten, že máme opravdu rozsáhlé, velké oblasti, jako je Gíza, a pak máme úseky lineárnějších horských drah a je tam spousta nepovinného obsahu… spousta skrytých tajemství a podobně. Takže chceme, aby hráči, kteří se soustředí na příběh, ho mohli projít, a pokud si nějakou oblast opravdu zamilují, mohou se vrátit a prostě vše dohrát, aniž by museli znovu hrát lineárnější úseky. Do příběhu to sice nezapadá, ale z hlediska hratelnosti to jde.

Upřímně řečeno, je to spíše lineární příběh. Je opravdu dobře vyprávěný, dobře zahraný naším úžasným hereckým obsazením s pořádným závěrem. A pak můžete pokračovat dál a objevovat vše, co svět nabízí.

Na jiném místě rozhovoru Andersson také hovořil o tom, že v Indiana Jones and the Great Circle budou mít hráči možnost upravit obtížnost soubojů a hádanek zvlášť. Pochopitelně je zde více možností pro boj (lehká, střední, těžká a velmi těžká), zatímco verze hádanek jsou pouze dvě.

Přečti si  RECENZE: Call Of Duty: Black Ops 6

Indiana Jones and the Great Circle vychází 9. prosince pro PC a Xbox Series S|X a na jaře 2025 pro PlayStation 5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno