Investiční společnosti Gerber Kawasaki si myslí, že pokud by mělo někdy dojít k prodeji Activision Blizzard, pak by kupcem měla být společnost Disney.

Společnost Activision Blizzard Inc. zaznamenala v loňském roce pokles cen akcií o více než 40%. Pro některé to představuje dobrou příležitost k nákupu a v zábavním průmyslu není větší kupec než Walt Disney Co.

Nick Licouris z investiční společnosti Gerber Kawasaki vidí v možném obchodu značné výhody, kde společnost Disney má spoustu vlastností, které lze dále využít a působnost společnosti tím rozšířit, i když minulost společnosti ve světě videoher není příliš slavná. Vzpomeňme jen na projekt Disney Infinity, který byl ambiciózním pokusem vstoupit do světa videoher, ale tento projekt skončil nákladným selháním.

Přečti si  Série Fallout měla za jediný den téměř 5 milionů hráčů

A přesto by dohoda s Activision Blizzard byla potenciálně lukrativní. Průmysl nadále roste a Activision Blizzard může mít eso v rukávu  s nadcházejícím vydáním World of Warcraft Classic. Disney navíc již vysílá Overwatch League prostřednictvím ESPN3, což značí jistý zájem o Activision Blizzard.

Nejvíce her se prodává v roce 2019 na mobilní zařízení, na druhém místě jsou konzole.

I přes nedávný propad akcií ActiBlizz, by dohoda nebyla levnou záležitostí. Společnost má stále hodnotu 34,85 miliard dolarů. Pro srovnání: Disney získala Marvel Studios v roce 2009 za pouhé 4 miliardy dolarů.

Prozatím to všechno vypadá spíše jako sen investora než skutečná obchodní strategie společnosti Disney. Navíc Bob Iger, generální ředitel společnosti Walt Disney Co., poznamenal: „Právě jsme se rozhodli, že nejlepším místem pro nás v tomto videoherním prostoru je udělování licencí a nikoliv publikování her.“ Jak se zdá, tak Disney je stále relativně spokojeno s tím jak EA, Squareenix a další společnosti pracují s jejich značkami, přičemž nejblíže k vydání je aktuálně Star Wars Jedi: Fallen Order.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno