Real-time strategie jsou velmi vítanými hrami a pokud jsou navíc schopny nabídnout zajímavé prostředí a příběh, jsou zajímavější o to více.
Iron Harvest nás zavede do alternativní historie, do období po první světové války 1920+. Hráči budou ovládat hrdiny, vojáky a mechanické bojové stroje. Ukázky ze hry vypadají velmi lákavě.
Přestože se čety budou krýt automaticky, před kovovými kolosy s kanóny jejich zeď je neochrání. V bitvách o destabilizovanou Evropu se sejdou hned tři frakce – Saxony Empire, Poľana Republic a Rusové. Každá z nich má jiné priority. I když se bude jednat o sandboxové levely, hráči musí najít vlastní způsob, jak dosáhnout stanovených cílů v příběhu hraní,
Autoři z polského studia King Art Games se netají, že se nechali inspirovat hrami Company of Heroes a Men at War. Iron Harvesty má nabídnout podobnou hratelnost, ale v netradičních podmínkách. Hra se ukáže návštěvníkům Gamescomu, ale do vydání má ještě daleko, protože premiéra je naplánována až na rok 2019.