Real-time strategie jsou velmi vítanými hrami a pokud jsou navíc schopny nabídnout zajímavé prostředí a příběh, jsou zajímavější o to více.

Iron Harvest nás zavede do alternativní historie, do období po první světové války 1920+. Hráči budou ovládat hrdiny, vojáky a mechanické bojové stroje. Ukázky ze hry vypadají velmi lákavě.

Přestože se čety budou krýt automaticky, před kovovými kolosy s kanóny jejich zeď je neochrání. V bitvách o destabilizovanou Evropu se sejdou hned tři frakce – Saxony Empire, Poľana Republic a Rusové. Každá z nich má jiné priority. I když se bude jednat o sandboxové levely, hráči musí najít vlastní způsob, jak dosáhnout stanovených cílů v příběhu hraní,

Autoři z polského studia King Art Games se netají, že se nechali inspirovat hrami Company of Heroes a Men at War. Iron Harvesty má nabídnout podobnou hratelnost, ale v netradičních podmínkách. Hra se ukáže návštěvníkům Gamescomu, ale do vydání má ještě daleko, protože premiéra je naplánována až na rok 2019.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno