Nate Fox, vedoucí vývoje Ghost of Tsushima, se v rozhovoru pro oficiální PlayStation Blog rozpovídal o několika zajímavých detailech, na které se mohou hráči těšit.

Ať už si hru zapnete na Easy, Normal nebo zvolíte obtížnost nejvyšší, vaše útoky budou vždy stejně nebezpečné. Nastavení obtížnosti totiž jen tak halabala nezvedne vašim nepřátelům zdraví, ale projeví se především na jejich chování a způsobu boje.

Zatímco řada her zvedá svou obtížnost pomocí většího počtu nepřátel s vyšším levelem a lepším brněním či zdravím, Ghost of Tsushima jde jiným směrem. Jinova katana bude zasazovat stejně smrtící údery jak na snadnou obtížnost, tak i na Hard Mode.

Mongolové se při nastavení vysoké obtížnosti budou chovat agresivněji a budou méně předvídatelní. Hráči tak budou muset být více ostražití a počítat s více variantami obrany a útoku.

Fox odpovídal i na dotazy, které položila herní komunita. Došlo tak na potvrzení faktu, že hra bude mít pouze jedno zakončení a nebude obsahovat systém karmy, který by jej ovlivnil. Řeč přišla i na otázku fyziky, kdy vystřelený šíp po zásahu do hlavy odhodil nebožtíka několik metrů v dáli, což jsme mohli vidět během speciálního dílu State of Play. Dle Foxe se jedná o herní mechaniku založenou na dvou typech luků, které mají odlišné schopnosti.

Na dotaz, zda může Jin doplavat k lodím, které byly vidět v gameplay ukázce, Fox odpověděl, že Jin si musí vystačit s koněm a svými spodními končetinami, protože plavat neumí.

Celé Q&A s Natem Foxem najdete na PlayStation Blogu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno