O speciálním úložném řešení, které společnost Sony používá pro konzoli PS5, toho bylo řečeno již mnoho. Zakladatel společnosti Epic Games Tim Sweeney uvedl, že je „na míle napřed“ oproti počítači (i když to bylo předtím, než NVIDIA oznámila RTX IO).

V rozhovoru pro Game Informer Josh Grier (provozní ředitel Ember Lab) odhalil, že jejich nadcházející hra Kena: Bridge of Spirits se na PlayStation 5 načte za pouhé dvě sekundy.

Hlavní kreativní ředitel Ember Lab Mike Grier popsal zkušenosti studia s vývojem hry Kena: Bridge of Spirits pro PS5.

Bylo to opravdu pěkné. Většinu projektu jsme vyvíjeli na PS4 a jeho vymačkání a získání výkonu, který jsme z něj chtěli, byla noční můra. Ale když jsme to všechno udělali a následně přešli na PS5 , bylo to fajn, protože jsme měli dobrou základní linii, ke které jsme mohli jen přidávat a využívat extra výkon navíc. 

Vývojáři hovořili také o implementaci haptiky DualSense, kde uvedli, že spouštěče na ovladači DualSense mají vůči hráči odpor, takže je využili pro těžké útoky. Navíc haptika propojí všechno dohromady a vy cítíte napětí ve spouštěcím prstu. Navíc se vám pocity při hrací přesouvají zleva doprava, přesně v závislosti na dění na obrazovce. Vývojáři dodávají, že jakmile jednou vezmete DualSense do ruky, už se nebudete chtít k Dualshocku nikdy vrátit.

Přečti si  Vývojáři Kerbal Space Program 2, společnost Intercept Games, byli údajně uzavřeni

Očekává se, že Kena: Bridge of Spirits vyjde později v tomto roce na PlayStation 4, PlayStation 5 a PC.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno