Během Comic-Conu 2019, se zúčastnil jednoho z panelů také Hideo Kojima, který se rozhovořil o své nadcházející hře Death Stranding.

Jak již víte z předchozího příspěvku, tak během panelu režisér odhalil Box Art hry a sdělil několik zajímavostí o hereckém obsazení hry. To ovšem není vše, co legendární tvůrce prozradil.

Ačkoli Death Stranding má mnoho ikonických prvků a řadu odkazů, tak jeden z nich skládá poctu herním počátkům. Jedná se o žebřík, který byl blíže představen v poslední traileru, zde můžeme vidět, jak jej Sam (Norman Reedus) využívá k překonávání nejrůznějších překážek. Jak se ukazuje, Kojima tento žebřík pojal jako poctu počátkům her.

Během panelu Hideo Kojima vysvětlil, že žebřík a lano, které se používají jako cestovní předměty, jsou poctou počátkům her, kdy vládly tituly jako Super Mario a Donkey Kong. Kojima vysvětloval, že v těchto hrách hráči vystoupali do nových úrovní právě pomocí žebříku nebo lana a tak chtěl vyvinout hru, která by měla podobný přístup, i když s futuristickým pojetím.

Přečti si  Destiny 2: Season Of The Splicer - všechny nové a vracející se exotiky

Jak se zdá, tak snad každý prvek v Death Stranding má hlubší význam, než se na první pohled může zdát.

Death Stranding vychází 8. listopadu exkluzivně na PlayStation 4.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno