Dnes režisér God of War Cory Barlog prozradil v Kolíně nad Rýnem některé zajímavé informace, z počátku vývoje tohoto posledního dílu.

Podle Barloga nebyla norská mythologie jediným kandidátem na hru, ale existovali dokonce tři možnosti, kde se děj mohl odehrávat. Ve hře dle Barloga byly egyptské, incké a hinduistické mýty.

Po prvním kole výběru byly ponechány pouze egyptské a norské mythologie s možností 50 na 50. Nakonec samotný Barlog rozhodl o tom, že hra bude inspirována norskou mythologií.

O tom, že Egypt byl vážným kandidátem na děj, svědčí také doložený koncept art na který se mlžete podívat níže.

Další z prezentovaných obrázků nám odhaluje vývoj Atreuse, který rovněž procházel noha fázemi vývoje.  Sám Barlog uvádí, že i když studio na hře pracovalo 3 roky, tak celý jeden rok zabral studiu Santa Monica přípravami na vývoj. Dva roky potom stačily k tomu, aby se vše proměnilo na hru, kterou dnes známe.

Přečti si  DESKOVKA: Milovnici draků dostávají na stůl Na křídlech draků

Všechny volby, které Barlog společně se studiem Santa Monica byly očividně těmi správnými, protože hra výrazně předčila očekávání studia i vydavatele Sony a hra se stala nejrychleji prodávanou PlayStation exkluzivitou.

God of War je nyní k dispozici exkluzivně na PlayStation 4 a PlayStation 4 Pro.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno